Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Subhakanta Sahu

Children Inspirational

2  

Subhakanta Sahu

Children Inspirational

କଳି କରନା କେହି

କଳି କରନା କେହି

1 min
6.4K


ପାଠ ପଢା ସରିଗଲା 

ହେଲା ଛୁଟି ବେଳ,

ଆସରେ ପିଲେ ଖେଳିବା ଆମେ 

ନାନା ରକମ ଖେଳ ।

ମୁନା ମୁନି ପଡ଼ିଆ ଗଲେ

ସାଙ୍ଗରେ ବଲ୍ ନେଇ,

ଝଗଡ଼ା କଲେ ଭଉଣୀ ଭାଇ

ବଲ୍ ଧରିବା ପାଇଁ।

ମୁନା କହିଲା ମୁଁ ଆଗ ଖେଳେ

ମୁନି କହିଲା ମୁଁହିଁ,

ଦୁଇ କଳିରୁ ଅନ୍ୟର ଲାଭ

କଳି କରନା କେହି ।


Rate this content
Log in