Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Children

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Children

ମାମୁଁ ଥିଲେ ପଠେଇ

ମାମୁଁ ଥିଲେ ପଠେଇ

1 min
197



ସାନମାମୁଁ ସୋନା ପାଇଁ

ଦେଇଥିଲେ ପଠେଇ ,

ଜାଣିଥିଲେ ତା' ପସନ୍ଦ

ରସଗୋଲା, ମିଠେଇ ।


ମୁହଁ ହାତ ଧୋଇ ସୋନା

ଗୋଟେ ଗୋଟେ ଖାଇଲା,

ଗପ ବହି ପଢୁ ପଢୁ

ଚୁପଚାପ ଶୋଇଲା ।


ମୋନା ଆସି ଦେଖିଦେଲା

ଏତେ ମିଠା ରହିଛି ,

ଏକ,ଦୁଇ ଖାଉ ଖାଉ

ମନଭରି ଖାଇଛି ।


ପେଟପୂରା ଖାଇସରି

ତୁନି ହୋଇ ଶୋଇଲା,

କିଛି ବେଳ ପରେ ଖାଲି

ବାଉଳି ସେ ହୋଇଲା ।


ପେଟ ତା'ର କାଟିହେଲା

ଭେଏଁ ଭେଁ କାନ୍ଦିଲା,

ସତ କି ମିଛ କହିବ

ମନେ ମନେ ପାଞ୍ଚିଲା ।


ବାପା, ମାଆ ନେଇଗଲେ

ଡାକତର କତିକି,

କହିଦେଲା ଘରେ ମିଠା

ଖାଇଥିଲା ଯେତିକି ।


ଶୁଣିକରି ଡାକ୍ତର ତା'

ଚିକିତ୍ସାଟି କରିଲେ ,

ବୁଝାଇ ଶୁଝାଇ କରି

କେତେ କଥା କହିଲେ ।


"ଖାଇବନି ଲୋଭକରି

ମିଠା କେବେ ଏମିତି,

ଶରୀରର କ୍ଷତି ପୁଣି

କରିବନି ଯେମିତି ।


ତେଲଛଣା ଚିଜ ତୁମେ

ଘରେ କରି ଖାଇବ,

ବେଶୀ ନୁହେଁ ପେଟ ଟିକେ

ଫାଙ୍କା ଯେହ୍ନେ ରହିବ ।


ଡାକ୍ତରଙ୍କ କଥା ଶୁଣି

ମୋନା ହଁ ଭରିଲା,

କଥାଟିକୁ ମନେ ରଖି

ପାଳନ ସେ କରିଲା ।।



ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action