Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhakta Malla

Fantasy

2  

Bhakta Malla

Fantasy

ଚଟିଘର

ଚଟିଘର

1 min
7.1K


ସଂଜ ନଇଁ ଲେ ନିୟନ ଆଲୁଅ

ଜଳେ ତୁମ ଚଟି ଘରେ,

ପଥ ହୁଡି ଥିବା ପଥିକ ଟିଏ ମୁଁ

ତୁମକୁ ଆଶରା କରେ ।

ତୁମ ଇସାରାର - ପ୍ରୀତି ଅନୁରାଗ

ମୋ ପାଇଁ ତ ' ଥିଲା ବିଳମ୍ବିତ ରାଗ,

ସେ ଆଜି ଅତୀତ, ବିସ୍ମୃତିର ଚିତ୍ର -

ଦୂର କେଉଁ ଚକ୍ରବାଳେ ।

ଛନ୍ଦାୟିତ ତୁମ ନୂପୁର ସିଂଜନ

ମୋ ଶିରାରେ ଢାଳେ ପୁଲକ କମ୍ପନ,

ଛୁଇଁ ଚାଲିଗଲେ - ଫୁଲ ଫୁଟି ଯାଏ

ଏଇ ମନ ବଗିଚାରେ ।

ଥରିଲା ଓଠର - ଥିରି ଥିରି ଭାଷା

ଭରିଲା ଆଖିରେ ଭୁରୁ ଭୁରୁ ନିଶା

ନିରବିତ ହେଲେ - ଗୀତର ମୂର୍ଚ୍ଛନା

ତଥାପି ଏ ମନ ଝୁରେ ।

ଚୋରା ଚାହାଁଣିର ସୁରମା ପଲକ

ପ୍ରାଣରେ ଜଗାଏ - ବିଜୁଳି ଝଲକ ,

ବଢି ବଢି ଯାଏ - ହୃଦୟର ବେଗ

ପାହାନ୍ତିଆ ଆଲୁଅରେ ।


ଶ୍ରଦ୍ଧା ର ସହ

ଭକ୍ତ ଚରଣ ମଲ୍ଲ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy