Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pranati Mahapatra

Action Inspirational

5.0  

Pranati Mahapatra

Action Inspirational

ବନ୍ଧୁ

ବନ୍ଧୁ

1 min
535


ବନ୍ଧୁ ତ ସେହି,

ବନ୍ଧୁ ନିକଟରେ ମନକଥା

ସବୁ କହିବାକୁ ଲାଗେ ସୁଖ,

ସେଥିପାଇଁ ପରା ବସନ୍ତ ନିକଟେ

ପିକ ହୁଏ ଭାବଦୁଃଖ


Rate this content
Log in