Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ନିଶିଗନ୍ଧା ---------------------!

ନିଶିଗନ୍ଧା ---------------------!

1 min
6.4K


ନିଶିଗନ୍ଧା ---------------------!

କିଏ ! କହିଲା ତମେ ନାହଁ ବୋଲି ମୋ ପ୍ରତି ଆଳପନା ଯେ ତମ ପାଇଁ, ତମେ ତ ଅଛ ! ମୋ ଠାରୁ ଅପହଞ୍ଚ ଦୂରତାରେ ମୁଁ ଯେ ଆଧୁରା , ତମ ବିନା ।(୧)

ଆଜି ! ତମ ଅସ୍ତିତ୍ବ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ଚିହ୍ନ ? କେତେ ଯେ କହିଁ ଚାଲିଥିବି, କାହାକୁ କେମିତି ବୁଝାଇବି ,ତମେ କୁହ ! ତମ ବିନା ଆଧୁରା ଏ ଜୀବନ ବଞ୍ଚି ଚାଲି ଥିବି ଯେତେ ଦିନ ଅଛି ଏ ମୋର ପ୍ରାଣ , ତମ ଆତ୍ମା ସହ ଯେ ମୋ ଆତ୍ମା ବିଲୀନ , ତମେ ନାହଁ ! ମୁଁ ଅଛି ! ତମେ ଭୁଲି ଯାଅ ! କଥା ଦେଇ ମୁଁ ବୁଲୁଛି ! ତମ ସ୍ମୃତିର ପରିଧିରେ ଵିନ୍ଦୁ ଟିଏ ହୋଇ, ନିଶଗନ୍ଧା ତମେ ରାତ୍ରିର ବିଳମ୍ବିତ ପ୍ରହରରେ ଆସ ! ପୁଣି ଫେରି ଯାଅ ପାହାନ୍ତିଆ ସକାଳକୁୁ କରି ସାଥୀ କୁହୁଡ଼ି କେତେ ଯେ କହିଚାଲିଥିବି ସମସ୍ତଙ୍କୁ ତମେ ମୋର କେହି ନୁହଁ , ତମେ ମୋର କେହି ନୁହଁ କେବଳ ମାତ୍ର ମୋର ସବୁ ରଜନୀରେ ମହକୁଥିବା ନିଶିଗନ୍ଧା ! ମୋର ଏକାନ୍ତ ନିଜସ୍ୱ ନିଶିଗନ୍ଧା ""ନିଶିଗନ୍ଧା ""।

ରାମ ବିଶୋଇ (କାଶ୍ୟପ) ରାୟଗଡ଼ା । ସମୟ ରାତ୍ର-୧୨-୧୬ ମି, ତା-୦୫-୦୬-୧୬ ।


Rate this content
Log in