Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Drama

ଦୁଇଗୋଟି ଫୁଲ

ଦୁଇଗୋଟି ଫୁଲ

1 min
420


ମୋ ଅନ୍ତରର ଅନନ୍ତ ଆଶିଷ

ଢାଳିଦେଲି ତୁମ ପାଇଁ ,

ଦୁନିଆର ସବୁ ସୁଖ ଓ ସନ୍ତୋଷ

ତୁମକୁ ଦିଅନ୍ତୁ ସାଇଁ ।


ଦୂର ହୋଇଯାଉ ସକଳ ବିଷାଦ

ବିପଦ ଆପଦ ଯେତେ ,

ଦିଅନ୍ତୁ ଧଇର୍ଯ୍ୟ,ଶାନ୍ତି,ସ୍ୱାଭିମାନ

ଚଳିବାକୁ ସାଥେ ସାଥେ ।


ସୁଶୋଭିତ ଏଇ ଧରଣୀ ବକ୍ଷରେ

ତୁମେ ଦୁଇଗୋଟି ଫୁଲ ,

ରୂପ ରସ ଆଉ ସୁଗନ୍ଧରେ ପରା

କେହି ନୁହେଁ ତୁମ ତୁଲ ।


ପରସ୍ପର ମଧ୍ୟେ ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ

ରହିଥାଉ ନିରନ୍ତର ,

ବାକି ଅଭିଳାଷ ପୂରଣ ହେଉ ଯା'

ରହିଅଛି ଦୁହିଁଙ୍କର ।।


ପରସ୍ପର ମଧ୍ୟେ ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ

ରହିଥାଉ ନିରନ୍ତର ,

ବାକି ଅଭିଳାଷ ପୂରଣ ହେଉ ଯା'

ରହିଅଛି ଦୁହିଁଙ୍କର ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in