Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ରକତ ସମାନ ନୁହେଁ କି ଠାକୁର

ରକତ ସମାନ ନୁହେଁ କି ଠାକୁର

1 min
6.3K


ରକତ ସମାନ ନୁହେଁ କି ଠାକୁର

 

                          ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ମାଆ ପାଇଁ ତୋର ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିରେ

       ନାହିଁ ପ୍ରଭୁ ଛୁଆଁଛୁତ,

ଆନନ୍ଦ ବଜାରେ ଅବଢ଼ା ଖାଆନ୍ତି

       ସଭିଏଁ ହୋଇଣ ମିତ,

ଏକଥା ବୁଝୁନି କିଆଁ ଏ ମଣିଷ

       କହରେ କଳାସାମନ୍ତ ।

 

ମେହେନତ କରି ଦେହୁ ଝାଳ ମାରି

       ଗଢ଼ିଲୁ ଯୋଉ ମନ୍ଦିର,

ତାଆ ଭିତରକୁ ଯିବା ପାଇଁ ମନା

       ଇଏ କିଭଳି ବିଚାର ?

କେତେଦିନ କହ ହେଉଥିବୁ ଜଗା

       ଆମେ ଖାଲି ହନ୍ତସନ୍ତ ?

 

ଗାନ୍ଧୀ ମହାତମା କହିଥିଲେ ସିନା

       ଛୁଆଁଛୁତ କିଛି ନାହିଁ,

ଦେଶର ଆଇନି କହେ ସେଇକଥା

       ଏକଥା କେ’ ନଜାଣଇ !

ଅଛୁଆଁ କେ’ କଲେ ଗୁହାରି ମନ୍ଦିରେ

       ଚୁମ୍ବିତୋଫାନଟି ସତ ।

 

ରକତ ସମାନ ନୁହେଁ କି ଠାକୁର

       ଆମେ ତ ମଣିଷ ଜାତି,

ବୁଝୁନି ସମାଜ ଏଇ କଥା ଗୋଟି

       ଏ କି ଭେଦଭାବ ନୀତି ?

ଅବୁଝାକୁ ପ୍ରଭୁ ବୁଝେଇଦେଏରେ

       କରୁ ସିଏ କୋଳାଗ୍ରତ ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in