Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarat Jal

Inspirational

3  

Sarat Jal

Inspirational

ଅନ୍ତିମ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଅନ୍ତିମ ଯନ୍ତ୍ରଣା

1 min
7.1K


ଦିନେ ନଭଜିଲୁ ପ୍ରଭୁଙ୍କର ନାମ

ସଂସାରେ ମଜିଲୁ ଛାଡି ପୁଣ୍ୟକର୍ମ ।

ଅଧର୍ମ ପଙ୍କରେ ହେଲୁ ନଟପଟ

ଅନ୍ତକାଳେ ହେବୁ କେତେ ଛଟପଟ ॥

ପଶୁ ପରି କରୁ ଜୀବନଯାପନ

ବୃଥା ଗପ ସପେ ହରିଲୁ ତୋ ଦିନ ।

ଆହାର,ନିଦ୍ରା,ମୈଥୁନେ ଦେଲୁ ମନ

ଦିନେ ନଖୋଜିଲୁ ଜୀବର ଜୀବନ ॥

କାହିଁପାଇଁ ଆସିଥିଲୁ ଏ ଧରାକୁ

କିଏ ଗଢିଥିଲା ତୋ ଆତ୍ମା ପାରାକୁ ।

ପାରା ଦିନେ ଉଡିଯିବ ଗଗନକୁ

ଭାବିଲୁନି ଥରେ ଏ ସାର କଥାକୁ ॥

ମାୟା ରଂଗମଞ୍ଚେ କଲୁ ଅଭିନୟ

ଅଭିନୟ ସାରି ଯିବୁ ଯମାଳୟ ।

ଯମପୁରେ କେତେ ପାଇବୁ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଏ ସମୟେ ସାହା କାଳିଆ କରୁଣା ॥

ବେଳ ଥାଉଥାଉ ବିବେକୀ ପୁରୁଷ

ପୁରୁଷୋତ୍ତମକୁ ବାରମ୍ବାର ଘୋଷ ।

ସେଇ ପ୍ରଭୁ ଏକା କରିବେ ଉଦ୍ଧାର

ଅନ୍ତିମ ଯନ୍ତ୍ରଣା ହରିବେ ଜୀବର ॥

ତେବେ ସିନା ଜୀବ ହୋଇବ ମୁକତି

ମୁକତି ପସରା ପ୍ରଭୁ ଲକ୍ଷ୍ମୀପତି ।

ତାଙ୍କ ପାଦେ ଢାଳି ଭକତି ପ୍ରଣତି

ଏ ଗୀତ ଶରତ କରୁଅଛି ଇତି ॥

ଶରତ ଚନ୍ଦ୍ର ଜାଲି

ତା:୭/୮/୧୮


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational