Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

4  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଗାଏ ତା' ଗୀତି

ଗାଏ ତା' ଗୀତି

1 min
13.7K


ମୁଁ ମାତ୍ର ନିମିତ୍ତ, ସାଧାରଣ ଜଣେ
ସାରସ୍ୱତ, କ୍ଷୁଦ୍ର
ଅସାର ଦ୍ରୁମ ।

ସ୍ୱର୍ଗ ପାରିଜାତ ନୁହେଁ, ନୁହେଁ ହୀରା
ରୁଦ୍ରାକ୍ଷ ରୀତିରେ
କରୁଛି କର୍ମ ।

ପ୍ରେରଣା ମୋ'ମନ,ପ୍ରେରଣା ମୋ'ଧନ
ସ୍ୱର୍ଗ ପାରିଜାତ
ପ୍ରେରଣା ମୋର ।

ଜୀଇଁଛି ତା'ପାଇଁ, ମରିବି ତା'ପାଇଁ
ତା'ପାଇଁ ଲେଖନୀ
ହୁଏ ଉର୍ବର ।

ସେ ହିଁ ସରସ୍ୱତୀ, ପ୍ରୀତି ପ୍ରଜାପତି
ସେଇ ହିଁ ମୋ'ମନ
ମୂଳ କବିତା ।

ତା'ରି ଇସାରାରେ ଶବ୍ଦ ମୋ'ର ଝରେ
ମୋ'ପାଇଁ ସେ ସ୍ୱୟଂ
ଜଗତ ଜିତା ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ଶବ୍ଦରେ ଶବ୍ଦରେ
ମନ୍ତ୍ରମୁଗ୍ଧ ମନେ
ଗାଏ ତା'ଗୀତି ।

ମର୍ଯ୍ୟାଦା ମନ୍ତ୍ରରେ କବିତା କଳ୍ପରେ
ଭକ୍ତି ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି
ବାଢେ ତା' ପ୍ରତି ।

ମୋ'କବିତା କନ୍ୟା ଉତ୍ସାହର ବନ୍ୟା,
ଉଦ୍ଧିପନା ଉର୍ମି
ଓଢଣୀ ଉଢେ ।

ରାଇଜେ ରାଇଜେ ସଂସ୍କାର ମୁରୁଜେ
ନୃତ୍ୟରେ ନୃତ୍ୟରେ
ସଂସ୍କାର ବାଢେ ।

ଜନମ ଲଭିଛି ଜନନୀ କୋଳରେ
ମଶାଣି ମଣ୍ଡିବି
ପ୍ରେରଣା କୋଳେ ।

ସେଇ ମୋ' ସୁଖଦା ସେଇ ମୋ'ବରଦା
ବନ୍ଦିନୀ ସେ ମୋର
ଭକତି ଜଳେ ।


Rate this content
Log in