Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Firoj Kumar Patel

Others

2  

Firoj Kumar Patel

Others

ଆଉ କିଏ ମିଲିଯାଇଛେ

ଆଉ କିଏ ମିଲିଯାଇଛେ

1 min
6.9K


ମୁଇଁ ଜାନିଛେଁ ମୋର ସଜନୀ

ଏଭେ ସହରିଏନ ହଇଯାଇଛେ

ଠାନ ବଦଲ୍ଲେ କାଏଁ ମନବଦଲସି

କହନ, କାଣା ହଇଛେ 

ମୋର ନୁ ଧୂରେ ଅଛୁଯେ

ଇଟା ଫୁଲେଇ ହଉଛୁ, କି...

ତତେ ଆଉ କିଏ ମିଲିଯାଇଛେ ?

ଫିରୋଜ

 

 


Rate this content
Log in