Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics

ଅବନୀରେ ଅଛି ଖ୍ୟାତି

ଅବନୀରେ ଅଛି ଖ୍ୟାତି

1 min
273



ବଡ଼ ଦେଉଳର ବଡ଼ ଠାକୁର ହେ

ବଳଭଦ୍ର ଭଗବାନ ,

ଆକୁଳରେ ଭକ୍ତ ଗୁହାରି କରୁଛି

ଶୁଣ ବାରେ ଡେରି କାନ ।


ବଳରେ ଗରିଷ୍ଠ ଭଦ୍ରତାରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ହେ ଗୋସାଇଁ କରେ ଅଳି ,

ଜୀବନକୁ ମୋର ସୁବାସିତ କର

ସଜ କୁସୁମଟି ଭଳି ।


ବହୁତ ଉଦାର ତୁମେ ହଳଧର

ହୁଅ ଯେ ସଅଳ ତୋଷ ,

ମୋ ଉପରେ ପ୍ରଭୋ ହୁଅ ହେ ପ୍ରସନ୍ନ

କ୍ଷମା କର ମୋର ଦୋଷ ।


ବରାଭୟ ଦାତା ତୁମେ ଶୁଦ୍ଧଚେତା

ଅବନୀରେ ଅଛି ଖ୍ୟାତି ,

ବଡ଼ଭାଇ ହୋଇ ଦୁନିଆ ବାସୀଙ୍କୁ

ଜଣାଅ ଭ୍ରାତୃତ୍ବ ପ୍ରୀତି ।


ବଡ଼ ଦୟାବନ୍ତ ତୁମେ ତ ଅନନ୍ତ

ସଦାଶିବଙ୍କର ରୂପ ,

ମୋ ଗୁହାରି ଘେନା କରିଲେଟି ସିନା

ସଫଳ ହେବ ମୋ ଜପ ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics