Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjan Kumar Brahma

Inspirational

3  

Ranjan Kumar Brahma

Inspirational

ଧେତ୍ ତେରିକି

ଧେତ୍ ତେରିକି

1 min
6.5K




କବିତା ଆଜି ଢଗ ପାଲଟିଛି


ଚାରୋଟି ପଦରୁ ଅଧିକା ନହିଁ ।


କଣ୍ଟାରେ ଡାଳଟି ଳଟେଇ ନହେଲେ


ତାକୁ ଆମେ ଲତା କହିବା କାହିଁ ?


ଏଠି କହି କାହାର ତଳିପା ନୁହଁ


ଜୋତା ପିନ୍ଧି ଖାଲି ଗରବ କରୁ ।


ପାଦ ତଳୁ ଯେବେ ମାଟି ଟି ଖସେ


ନିଜ ଉପରୁ ନିଜ ଭରସା ହାରୁ ।।


ନିଜର ବୋଲି ଯା'କୁ ନଜର ଦେଲି


ଆଲିଙ୍ଗନ ରେ ସେ ଭୁଷିଲା କଣ୍ଟା ।


ମୋ ପରେ ତା'କୁ ଛାନିଆ ଧରିଲା


ନିଜ ଛାଇ କୁ ନିଜେ କରି ଆଶଙ୍କା ।।


ବାଳୁତ ପିଲାଏ ଦେବତା ସମାନ


ଜଣନ୍ତିନି ସେ କଦା ଛନ୍ଦ କପଟ ।


ତାଙ୍କୁ ନେଇ କିଂପା ଉତ୍ସବ କରୁ


ତାଙ୍କ ପାଈଁ ପରା ଆମରି ନାଟ ।।


କାଠ ପଥର ର ମୁରତି ସାଜନ୍ତି


ମେଇଲ ୱଆଟ୍ସ ଆପର ଯୁଗେ ।


ଭାଷା ଦିବସକୁ ପାଳନ୍ତି ସଭିଏଁ


ଦେଖୁଛି ଦୁନିଆ ଶୁଣୁଛି କିଏ ?


ଆମଠୁ ପ୍ରଥମେ ଆରମ୍ଭ କରିବା


ନିଜକୁ ନିଜେ ଆଗ ବୁଝିବା ଭାଇ ।


ଏମିତି ପ୍ରଳାପେ କି ଲାଭ ରହିଛି


ଯେବେ ଜାଣି ଅଜାଣି ରହୁଛୁ ଚାହିଁ ।।


ଗାଁ ପଠଶାଳା କଲ୍ୟାଣୀ ମଣ୍ଡପ


ଆଜି ଉତ୍ପାଦନ କ୍ଷେତ ସବୁ ପ୍ଲଅଟ ।


ଶ୍ୱାନ ପହଣ୍ଡିରେ ଗାଁ ମନ୍ଦିର ପାବଛ


ଭକ୍ତ ଭିଡେ଼ ଉଡ଼େ କ୍ଷେତ ତୀରଥ ।।


ଦିନେ ବୁଡୁଥିଲା ନଈ ପାଣିରେ ଘର


ଆଜି ବୁଡ଼େ ଉଚ୍ଚା ରାଆସ୍ତା ଘାଟରେ ।


ପର କଥା ଶୁଣି ଘର ଭାଙ୍ଗୁ ଥିଲା


ଆଜି ଭାଁଗେ ଭାଙ୍ଗ ନେଏଟ ଫୋନରେ ।।


ରଞ୍ଜନ କୁମାର ଵ୍ରହ୍ମା

(ଶିକ୍ଷକ- CRCC, ଚିକିଟୀ ଗଡ)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational