Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Fantasy Romance Tragedy

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Fantasy Romance Tragedy

କାଲିଠାରୁ ମୋତେ ଜର

କାଲିଠାରୁ ମୋତେ ଜର

1 min
414



ଶ୍ୟାମ ନାଗରଙ୍କୁ ବାରତା କହିବ

କାଲିଠାରୁ ମୋତେ ଜର ,

ସବୁ ଉପଚାର ବିଫଳ ହେଲାଣି

ନିଃଶ୍ୱାସ ଛୁଟୁଛି ଖର ।


ମୋତେ କିମ୍ପା ସିଏ ହତାଦର କରି

ଗଲେ ଚନ୍ଦ୍ରାବଳୀ କୁଞ୍ଜେ ,

ସେଇ କଥାକୁ ମୁଁ ଗଣ୍ଠି କରି ଅଛି

ଅନ୍ନ ଜଳ ହିଁ ନ ଭୁଞ୍ଜେ ।


ମନ ପ୍ରାଣ ସବୁ ତାଙ୍କୁ ହିଁ ଦେଇଛି

କପଟ ନ ରଖି ଚିତ୍ତେ ,

ସିଏ କାହିଁପାଇଁ ବିଶ୍ୱାସକୁ ଭାଙ୍ଗି

ପ୍ରତାରଣା କଲେ ମୋତେ !!


ଦେଖା ହେଲେ ଭାରି ମିଠା କଥା କହି

ମନକୁ ଭୁଲାନ୍ତି ମୋର ,

ଏତେ ଦିନକେ ମୁଁ ଚିହ୍ନିଲି ତାହାଙ୍କୁ

ସିଏ ବଡ଼ ଦଗାଦାର ।


ସେଇଦିନ ମୁହିଁ ନିଉଛାଳି ହୋଇ

କହିଥିଲି କେତେ କରି ,

ମୋହ ଠାରୁ ନାଥ ମୁହଁ ଫେରାଇଲେ

ରହିବିନି ଦେହ ଧରି ।


ତଥାପି ମୋ ସହ ଛଳ ଆଚରିଲେ

ସେଥିପାଇଁ ଚିନ୍ତାଜର ,

ପଚାରିବ ତାଙ୍କୁ ଆଗୁଁ ସେ ଏଭଳି

ଭଣ୍ଡିଛନ୍ତି କେତେଥର !!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy