Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Senapati

Romance

1.7  

Prasant Kumar Senapati

Romance

ସ୍ବପ୍ନ-:

ସ୍ବପ୍ନ-:

1 min
6.7K


 ମନରେ ଅନେକ ସ୍ବପ୍ନ,

ସ୍ବପ୍ନରେ ଅନେକ ରଙ୍ଗ,

ରଙ୍ଗରେ ଅନେକ ସ୍ମୃତି,

ସ୍ମୃତି ଖାଲି ସମ୍ଭାବନାମୟ ।

ଫୁଲରେ ଅନେକ ବାସ୍ନା,

ବାସ୍ନାରେ ଅନେକ ମୋହ,

ମୋହରେ ଅନେକ ଭ୍ରମର,

ଭ୍ରମର ଖାଲି ମରୀଚିକାମୟ ।

ଜୀବନ ଜିଇଁବା ଭଲ,

ସୁଖ ଦୁଃଖର ମୂଲ,

ସବୁଖାଲି କର୍ମମୟ,

ତୁମେ ତ ଦୂର ଦିଗବଳୟ ।

ଲେଉଟାଇଲି ପୃଷ୍ଠା ପରେ ପୃଷ୍ଠା,

ଖୋଜି ଚାଲିଲି ପୁରୁଣା ସ୍ମୃତିକୁ,

ସ୍ମୃତିରୁ ପାଇଲିନି କିଛି ଅନ୍ତ,

ତୁମେ ତ ସର୍ବଦା ଦୂର ଦିଗନ୍ତ ।

ସ୍ବପ୍ନ ମରିଚିକା ପରି,

ରାତିର ଆସ ସକାଳୁ ଯାଅ ଅପସରି,

ଫେରି ଚାଲିଲି ଅତୀତକୁ,

ଭୁଲି ପାରିବିନି କେବେ ତୁମକୁ ।

ପ୍ରେମ ତ ତୁମ ରାଗମିଶା,

କେବେ ଦେଖାଅ ସପନ କେବେ ହତାସା,

ଚାଲିଯାଅ ଦୂରେ ତୁମେ ମୋତେ କରି ଏକା,

ଦୂର ଦିଗବଳୟ ଆଜି ଦିଶେ ଝାପସା ଝାପସା ।

ସ୍ମୃତି ତୁମ ଅସରନ୍ତି,

କେବେ ଆସି ମୋତେ ପଚାରନ୍ତି,

ଠକି ଯିବୁ ଜୀବନେ ମିଛ ମାୟା ସଂସାରେ,

ଏଠି ପ୍ରେମ ସତ୍ୟ, ସ୍ବପ୍ନ ସତ୍ୟ ଓ ସ୍ମୃତି ସତ୍ୟ କିନ୍ତୁ ଅପେକ୍ଷାରେ....


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance