Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dambarudhar Bag

Others

3  

Dambarudhar Bag

Others

ଧୋକା

ଧୋକା

1 min
13.4K


ଧୋକା

****

ମନ ପ୍ରାଣ ଦେଇ ଭଲ ପାଇଥିଲି ତତେ ଲୋ ମୋ ସୁନା ଗୋରୀ।

ଭୁଲିବି କେମନ୍ତେ ତୁମକୁ ମୁଁ ସତେ କହ ଥରେ ଆସି କରି।

ଭଲ ପାଉଥିଲ ହୃଦୟରୁ ତୁମେ କରିଥିଲ କେତେ ଶପଥ ।

ଭୁଲିବନି ବୋଲି କଥା ଦେଇଥିଲ ଭୁଲିଗଲ ଆଜି ତୁମେତ ।

ପ୍ରତି ମୂହୁର୍ତ୍ତରେ ମନେ ପଡ଼ୁଅଛି ତୁମର ପ୍ରତିଟି କଥା ।

ଅପାଶୋରା ସେହି କଥାମାନ ଭାଳି ଘୁରୁଛି ଆଜି ମୋ ମଥା।

ଆମ ଦୁହିଁଙ୍କର ପ୍ରେମ ଯେ ଅମର କହିଯାଇଥିଲ ଦିନେ ।

କେତେ ଯେ ଛଳନା ତୋ ପ୍ରେମରେ ଥିଲା ତାହା ମୁଁ ଭାବୁଛି ମନେ।

ନାହିଁ ବୋଲି ମୋର ପାଖେ ଦଉଳତ ନାହିଁ ବୋଲି ଗାଡି ଘର ।

ଧନୀ ପୁଅ ଦେଖି ଚାଲିଗଲୂ ତୁ ମୋତେ କରି ସାତ ପର ।

ବିଶ୍ବାସରେ ବିଷ ଦେଇ ଚାଲିଗଲୁ ଦେଲୁ ମୋତେ ମହା ଧୋକା ।

କେମିତି ଭୁଲିବି ଛଳନାକୁ ତୋର ପାଇଗଲି ମହା ଶିକ୍ଷା ।

ଦେଇ ନାହିଁ ତତେ ପ୍ରେମ ଛଡା କିଛି ଦେଇ ନାହିଁ ଉପହାର ।

ସେଥି ପାଇଁ ମୋତେ ପର କରି ଦେଲୁ ଭାବି ମୋତେ ତୁ କାଙ୍ଗାଳ ।

ସତ କହିବାକୁ ଅଟେ ମୁଁ ଦରିଦ୍ର ଛୋଟ ଘରର ମୁଁ ପୁଅ ।


କେମିତି ଗଢିବି ସମ୍ପର୍କ ତୋ ସାଥେ ତୁ ଯେ ରଜା ଘର ଝିଅ।

ପ୍ରେମ ଜାଣେ ନାହିଁ ଧନୀ କି ଗରିବ ନ ଚିହ୍ନଇ ଜାତି ଧର୍ମ ।

ପଦାଘାତ କଲୁ ମୋ ପ୍ରେମକୁ ତୁହି ସହିବନି ତତେ ଧର୍ମ ।

ପ୍ରେମ ପୂଝାରିଣୀ ନୁହେଁ ତୁ ଲୋ ଗୋରୀ ତୁ ଯେ ସମ୍ପତ୍ତିର ଦାସ ।

ଭଲ ହେଲା ଆଜି ମୁକ୍ତି ମୁଁ ପାଇଲି ଖୋଲିଲା ତୋ ପ୍ରେମ ଫାସ।

ତଥାପି ଖାଇଲି ଜୀବନରେ ଧୋକା ଚିହ୍ନି ପାରିଲିନି ତତେ।

ଅନନ୍ତ କୋଟି ପ୍ରଣାମ କରୁଛି ତୋ ଛଳନା ପ୍ରେମ କୁ ସତେ ।

******


Rate this content
Log in