Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Inspirational Others

2.8  

Sadananda Sahoo

Inspirational Others

କବି

କବି

1 min
6.7K


ସରସ ସୁନ୍ଦର ଭାବର ସାଗର

କବି ଲେଖନୀର କୃତି ;

ଗୋଲାପୀ ବେଳାରେ ସରାଗ ମନରେ

କବି ଆଙ୍କେ ପ୍ରତି ଛବି !!!

ଜୀବନର ଛବି ଆଙ୍କି ବାରେ କବି

ଉଣା କିଛି କରେ ନାହିଁ ;

ବାର୍ତ୍ତାବହ ସାଜି ଲେଖେ ଆଖି ବୁଜି

ଦୁଃଖର ଯାତନା ସହି !!!

କବିର ପ୍ରେମିକା ସ୍ମୃତି ଅନାମିକା

ସପନ ନିଦରେ ଆସେ ;

ପ୍ରେମ ପରଶରେ ଉଁଆସି ରାତିରେ

କବିତା ପ୍ରେମରେ ଭାସେ !!!

ସୁରମ୍ୟ ସଂସାରେ କବି ନୀଡ ଗଢେ

ପ୍ରେମରେ ଭିଜିବା ପାଇଁ ;

କବି ପ୍ରେମ ଗାଥା ନୁହେଁ ଜମା ଶସ୍ତା

ଜାଣିଥା ଏ କଥା ଭାଇ !!!

ଭାବ ବନ୍ଧନରେ ସମ୍ପର୍କ ଡୋରୀରେ

କବି ବାନ୍ଧେ ସେତୁ ବନ୍ଧ ;

ବିଚାର ବିମର୍ଷେ କବି ସ୍ମିତ ହସେ

କବି ସାଜେ ନାହିଁ ଅନ୍ଧ !!!

କବିର ସାବକ ସ୍ମୃତିର ପ୍ରତୀକ

ସମାଜରେ ବଞ୍ଚି ରହେ ;

ଆଦର୍ଶର କଥା କୁହେ ସେ ସହସା

ପାଠକର ମନ ମୋହେ !!

କବି ପାଣ୍ଡୁଲିପି ଅଲିଭା ପ୍ରଣତୀ

ଦୀପ ଶିଖା ପରି ଜଳେ ;

ତମସା ରଜନୀ ପ୍ରୀତି ସୁହାଗିନୀ

ସ୍ନେହ କରେ ଧରି କୋଳେ !!!

କବି ମନ ଭଷା ଅସୁମାରୀ ଆଶା

ପାଠକୀୟ ଆଦୃତିରେ ;

ଧନ ଲୋଭ ନାହିଁ ଧନୀ ହେବା ପାଇଁ

ପୁରଷ୍କାର ପୀରତିରେ !!!

କବିଟା ସ୍ଵତନ୍ତ୍ର ଲେଖନୀ ତା' ଅସ୍ତ୍ର

ସମାଜ ସତ୍କାରେ ମନ ;

କୁହୁକ ମନ୍ତର ଶବ୍ଦର ଭଣ୍ଡାର

କବିର ନିଆରା ଧନ !!!!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational