Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Others

5.0  

Bauribandhu Lenka

Others

ପତିଙ୍କ ପ୍ରତି

ପତିଙ୍କ ପ୍ରତି

1 min
428




କେବେ ବି ତ କହି ନାହିଁ

ଅଞ୍ଜଳିରେ ଭରିଦିଅ ମୋର

ସୁନା ରୂପା ହୀରା ,

ଆକାଶରୁ ତୋଳି ଆଣିଦିଅ

ଚାନ୍ଦ ଆଉ ତାରା ।

ହଁ ମନ ଚାହେଁ —

ଯେବେବି ଫେରୁଛ ଘରକୁ

ଖୁସି ମନରେ ଫେରନ୍ତ,

ମୁହଁରେ ତୁମର ଥାଆନ୍ତା କି

ଚେନାଏଁ ହସର ଧାରା ॥


ଯେତେ କଷ୍ଟ ହେଉ ପଛେ

ଘରର ସମସ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟ

କରି ଚାଲିଥାଏ,

କହିନି ତ କେବେ

ଆଉ ପାରୁନାହିଁ ବୋଲି ।

ତମେ କିଛି କର ବା ନକର

କେବେ ଥରେ ପଚାରିଛ କି—

କଣ କରୁଛ ବୋଲି ?


ଆପତ୍ତି କରିଛି କି କେବେ ?

କାହାକୁ କାହିଁକି ଚାହିଁଲ କି

କାହା ସଙ୍ଗେ କଥା ହେଲ ବୋଲି ?

ହେଲେ କେବେ ବି ଥରେ

ତୁମର ସେ ପ୍ରୀତିଭରା ଚାହାଣୀ

ମୋ ଆଡେ ଆସିନିତ ବାଟ ଭୁଲି ॥


କେବେ ବି ତ କହିନାହିଁ

ଚାଲ ଯିବା ଆଜି

ବାହାରେ ଖାଇବା ବୋଲି ।

ବାହାରେ ନହେଲା ନାହିଁ

ଥରେ ହେଲେ ବି

କହିଛ କି ଘରେ —

ଆସ ଆଜି ସାଥିହୋଇ ବସି

ଖାଇବାକୁ ବୋଲି ?


କୁହ ତ କେବେ ବି

ଡାକିଛ କି ଥରେ ଆଦରରେ

ମୋ ନାଆଁ ଧରି ?

ନାଆଁ ନ ହେଲା ନାହିଁ

"ଶୁଣ" ବୋଲି ଥରେ

କହିଛ କି ଥରେ ମୁହଁ ଖୋଲି ?


ଜୀବନଟା ସରିଯିବ

ଏହିପରି ଧାଇଁ ଧାଇଁ

ଧଇଁସଇଁ ହୋଇ ।

କେବେ କଣ ଥକି ପଡି

ବସି ଯାଆନ୍ତନି ପାଖରେ ମୋ

ଦୁଇପଦ କଥା ହେବା ପାଇଁ ?

****


Rate this content
Log in