Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

ନାସ୍ତିକ

ନାସ୍ତିକ

1 min
6.3K


ସୁଶାନ୍ତ ଦାସ


ନିଜର ଭାବୁଥିବା ସମସ୍ତଙ୍କୁ କହିଲେ

ଏଥର ମିଛ ନୁହେଁ

ଯାହା କହିବି ସତ କହିବି

ସଂସାର ସିନା ମିଛ

ତମେ ମୋ ନିଜର

ଏ କଥା କଣ ମିଛ l


ପାପକର୍ମରେ ଲିପ୍ତ ଥିବା

ମୋର ସମସ୍ତ ଅପକର୍ମର

ହିସାବ,ଅପହରନଣ,ଲୁଣ୍ଠନ,ଧର୍ଷଣ

ସବୁ ତ ମୋ ଦ୍ଵାରା ହେଉଥିବା ଅପକର୍ମ l


ମୁଁ ତ ହିସାବ ରଖିନି

କେତେ ଜଣ ବିଧବା ହୋଇଛନ୍ତି ମୋ ଲାଗି

କିଏ ଭିକ ମାଗୁଛି ରାଜରାସ୍ତାରେ

କିଏ ପାଗଳ ହୋଇ ବୁଲୁଛି

ଅଧା ଲଙ୍ଗଳା ଅବସ୍ତାରେ

କିଏ ପୁଣି ଜିଦ୍ ଧରି ବସିଛି

ହତ୍ୟା କରିବ ମୋତେ ବିଚ୍ ରାସ୍ତାରେ l


ମୁଁ କାହାକୁ କଣ ଡେୟର

ନା ଖାତିର କରେ,

ମୁଁ ତ ଅଦରକାରୀ ,ଅପଦାର୍ଥ ,ନାସ୍ତିକ

ମୋର କ୍ରୁରତାର ଆକ୍ରୋଶରେ

ସମସ୍ତେ ଅସ୍ତବ୍ୟସ୍ତ l


ମୋର ଅତି ନିଜର

ପ୍ରେମ ସ୍ନେହ ଆତ୍ମୀୟତାରେ

ମଣିଷ ହେଉଥିବା ଭେଣ୍ଡା ପୁଅକୁ କହିଲି,

ପୁଅରେ ,

ଚାଲ ଯିବା ଆଜି କାମକୁ

ନ ଗଲେ ସଂସାର ଚାଲିବ କେମିତି

ମୁଁ କାହିଁକି ତମ ସହ ଯିବି

ଜନ୍ମ ଦେଇଛ ତମେ

ପୋସିବ ତମେ l


ସ୍ତବ୍ ଧ ପାଲିଟିଲି ମୁଁ

ଧରିଲି ହାତରେ ଟାଙ୍ଗିଆ

ପୁଅକୁ ମୋ ସହ ପୋଷିବାକୁ

ହେବ,ପୁଣି ସେହି କୁକର୍ମ

ତା ଛଡା ମୋ ଦ୍ଵାରା

ଆଉ କଣ ହେବ l

ମୁଁ ତ ଆଜନ୍ମ ନାସ୍ତିକ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics