Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama Inspirational

4.9  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama Inspirational

ସ୍ନେହ ମମତାର ଖଣି

ସ୍ନେହ ମମତାର ଖଣି

1 min
283


ଗୁରୁଙ୍କର ମଧ୍ୟେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଗୁରୁ ଆମ

ଅଟନ୍ତି ଯେ ପିତା-ମାତା,

ଈଶ୍ବରଙ୍କର ସେ ଚଳନ୍ତି ପ୍ରତିମା

ଆମରି ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା ।

ତାଙ୍କ ସରି କିଏ ଏଇ ଦୁନିଆରେ

ରହିଅଛି ଆଉ କୁହ ,

ଆକାଶଠୁ ଉଚ୍ଚ,ବସୁଧାଠୁ ଭାରୀ

ତୁଳନାରେ ଊଣା ନୁହଁ ।

ଜନନୀ ଜଠରୁ-ଏ ମହୀରେ ଯେବେ

ଆମେ କୁଆଁ ରାବି ପଡ଼ୁ ,

ତାଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ, ସ୍ନେହ,ମମତାରେ

ଧୀରେଧୀରେ ପରା ବଢୁ ।

ବାତ୍ସଲ୍ୟ ମମତା ନିଗାଡ଼ି ମାଆଟି

ପିଆଏ ବକ୍ଷରୁ ସୁଧା ,

ତା' ପଣତ ଛାଇ ଥିଲେ ମଥାପରେ

ଘୁଞ୍ଚିଯାଏ ସବୁ ବାଧା ।

ଆମ ଜୀବନର ଆଦ୍ୟଗୁରୁ ସାଜି

ଶିଖାନ୍ତି ସେ ବହୁକିଛି ,

ବିପଦେ, ଆପଦେ ସାହା ହୁଅନ୍ତି ସେ

ଦିଅନ୍ତି ଆଶିଷ ଯାଚି ।

ମାଆ ସିନା ସ୍ନେହ-ମମତାର ଖଣି

ଧୈର୍ଯ୍ୟର ପାହାଡ଼ ପିତା ,

ଦୁଃଖ,ଦୁର୍ଦ୍ଦିନରେ ଛାତି ଭାରି ଦମ୍ଭ

ଥାଏ ସାରା ଘର ଚିନ୍ତା ।

ତାଙ୍କରି ଆକଟ ନାଲି ଆଖି ପରା

ବତାଏ ଆମକୁ ବାଟ ,

ବାଧା-ବିପତ୍ତିରେ ଅଭୟ ଦିଅଇ

ମଥାପରେ ତାଙ୍କ ହାତ ।

ମୁଣ୍ଡଝାଳ ତୁଣ୍ଡେ ମାରି ଆମପାଇଁ

ଖଟନ୍ତି ଏ ଦୁହେଁ ପରା,

ଶିକ୍ଷା,ଦୀକ୍ଷା ଲାଗି ଅଜାଡ଼ି ଦିଅନ୍ତି

ସଞ୍ଚିତ ଅର୍ଥ ଯେ ସାରା ।

ସମାଜରେ ମଥା-ଟେକି ଚାଲିବାକୁ

ଦିଅନ୍ତି ଯତନେ ଗଢ଼ି ,

ସେହି ଋଣ ଆମ ପରେ ଭାରୀ ହୋଇ

ଧୀରେଧୀରେ ଯାଏ ବଢ଼ି ।

ତାଙ୍କ ସେବା,ଭକ୍ତି,ସନମାନ ଯଦି

କରିପାରିବାଟି ଆମେ ,

ନିରନ୍ତର ଏହି ଆଶିଷ ପାଇବା

ତାଙ୍କଠାରୁ ପ୍ରତିଦାନେ ।

ଏଇ ପିତା,ମାତା ସନ୍ତୋଷ ହୋଇଲେ

ହରଷ ହୋଇବେ ହରି ,

ଖୋଲିଦେବେ ତାଙ୍କ କରୁଣା ଭଣ୍ଡାର

ଆମଲାଗି କୃପାକରି ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in