Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Action Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Drama

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କରିବୁ କିଛି

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କରିବୁ କିଛି

1 min
459



         

ଧନୁଯାତ୍ରା ଦେଖି ଯାଉଅଛୁ ଆମ୍ଭେ

ଗୋପରୁ ମେଲାଣି ନେଇ ,

କେତେ ଆଦରରେ ଡାକିଛନ୍ତି ମାମୁଁ

ଅକ୍ରୁରଙ୍କୁ ରଥ ଦେଇ ।


କର୍ମ ଅବଳରୁ ମଥୁରାର ଛୁଆ

ଗୋପରେ ବଢ଼ିଲୁ ଆସି ,

ବିଭୁ କରୁଣାରୁ ବୈକୁଣ୍ଠର ସୁଖ

ଦେଲେ ଗୋପପୁର ବାସୀ ।


ଘଡ଼ି ଘଡ଼ି କେତେ ବିପଦ ଆପଦୁ

ଉଦ୍ଧରି ରଖିଲେ ହରି ,

ଚାହୁଁ ଚାହୁଁ ଏଠି ଦିନ ବିତିଗଲା

ଗୋମାତାଙ୍କ ସେବା କରି ।


ଯମୁନାର କୂଳେ କଦମ୍ବର ମୂଳେ

ଘୂରି ବୁଲୁଥିଲୁ କେତେ ,

ଗିରି ଗୋବର୍ଦ୍ଧନ ଆଉ ବୃନ୍ଦାବନ

ଆପଣାର ଥିଲେ ସତେ ।


ଯେତେଦିନ ଏଠି ଲୀଳା ଖେଳା କଲୁ

ସବୁ ପଡ଼ୁଅଛି ମନେ ,

କେତେ ସ୍ନେହ, ଶ୍ରଦ୍ଧା, ସେନେହ,ଆକଟ

କରିଛନ୍ତି ଗୋପ ଜନେ ।


ଯାଉଅଛୁ ଏବେ ଯାତ ଦେଖିବାକୁ

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କରିବୁ କିଛି ,

ଧରଣୀ ମାତାର ଆକୁଳ ମିନତି

ଆଗରୁ ଯା' ପାଶେ ଅଛି ।।


Rate this content
Log in