Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Inspirational Others

3  

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Inspirational Others

ହେ ମନ !

ହେ ମନ !

1 min
6.6K


ଏ ମାୟା ସଂସାରୁ ମନ

ନେବୁ ତୁହି କିସରେ,

ଗର୍ବ ଅଭିମାନ କରି

ରଖିବୁ କି ଯଶରେ ?

ଯାହାକୁ ତୁ ଭାବିଅଛୁ

ଆପଣାର ବୋଲିରେ,

ପର କରି ଚାଲିଯିବ

ତତେ ସିଏ କାଲିରେ ।

ଛ' ଖଣ୍ଡ କାଠ ତୋ ପାଇଁ

ହେବ ଦିନେ ଲୋଡାରେ,

ଛୁଇଁବେନି ତତେ କେହି

ବୋଲୁଥିବେ ମଡାରେ ।

ଦୁର୍ଲଭ ଜୀବନ ଯେବେ

କରିଯା' ଧରମରେ,

ତୋ ସୁନ୍ଦର ଯଉବନ

ହେବ ଦିନେ ଲୀନରେ ।

ମଦ ମାଉଁସ ଆହାର

କରୁଛୁ ତୁ ଯେବେରେ,

ଆପଣାର ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ

ନାଶିବୁ ତୁ ସେବେରେ ।

ପର ନାରୀ ସାଥେ ଯେବେ

ବଢେ ତୋର ରତିରେ,

ମିଳିବନି ତତେ କେବେ

ଦେବଲୋକ ଶାନ୍ତିରେ ।

ଦେଶ ସେବା କଲେ ନିଶ୍ଚେ

ରଖିଯିବୁ ଯଶରେ,

ଗାଉଥିବେ ଦେଶବାସୀ

ତୋ' ନାଆଁ ହରଷରେ ।

ପଶୁପକ୍ଷୀ ବଧ କରି

ପାପୀ ବୋଲାଇଲୁ ରେ,

ପର ନିନ୍ଦା ପାଞ୍ଚି ପାଞ୍ଚି

ନିଜକୁ ନାଶିଲୁ ରେ ।

ଧର୍ମ ସେବା କଲେ ସିନା

ଲଭିବୁ ଶ୍ରୀହରି ରେ,

ଏ ମୋହ ମାୟା ସଂସାରୁ

ହୋଇବୁ ତୁ ପାରିରେ ।

ଶ୍ରୀ ଲକ୍ଷ୍ମଣ କୁମାର ବେହେରା (ଯତି)

କବି କୁଟୀର,ଦଣ୍ଡାସିଂହା, ବାରକୋଟ

ଦେବଗଡ (ଓଡିଶା)

ମୋ-09668242720


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational