Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Others

2.5  

Sukanti Hotta

Others

ପଲିଥିନ

ପଲିଥିନ

1 min
13.3K




ଆବାଳ, ବୃଦ୍ଧ, ବନିତାଙ୍କର
ଥିଲି ମୁଁ ଦରକାରୀ
ପୋଡା କପାଳ ହୋଇଗଲା ମୋର
ହେଲି ଦାଣ୍ଡର ଭିକାରି l

କେଡେ ସରାଗରେ ଧରୁଥିଲେ ମୋତେ
ଧନ୍ୟ ଥିଲା ମୋ ଜୀବନ
ଆଜି ମୂଲ୍ୟହୀନ ନିଷ୍ଫଳ ମୁଁ ଅଟେ
କଲ ମୋ ଗର୍ବ ଦମନ l

ପରିବା, ଖେଳନା, ପୂଜା ଫୁଲ ଧରି
କେତେ ଆନନ୍ଦରେ ଥିଲି
ଦୋକାନ, ବଜାର ପୂଜା ମଣ୍ଡପରେ
ପ୍ରାଧାନ୍ୟ ବିସ୍ତାର କଲି l

ଭୋଜି ଭାତ ବେଳେ ଅତି ଯତନରେ
ପକେଟରେ ଯାଉଥିଲି
ବଳି ଥିବା ଖିରି ମାଉଁସ ଧରି
ଲୁଚି ଲୁଚି ଆସୁଥିଲି l

ପିଲାମାନେ ମୋତେ ପକେଟରେ ଧରି
ବଗିଚାକୁ ଯାଉଥିଲେ
ଲୁଚେଇ ଲୁଚେଇ ଆମ୍ବ, ପିଜୁଳି....
କେତେ ଯେ ଭରୁଥିଲେ l

ଟଙ୍କା, ସୁନା, ହୀରା, ଲୁଗାପଟାକୁ
ନିଶ ଫୁଲେଇ ଧରିଛି
ମାଟି, ପାଣି, ଲୁହା, ଅଲୋଡ଼ା ଜିନିଷ
ସବୁ ମୋ ହୃଦେ ଭରିଛି l

ସବୁଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ଜାତିର
ଥିଲି ମୁଁ ଗଣ୍ଠିର ଧନ
ସାରା ସଂସାର ମୋତେ ଖୋଜୁଥିଲେ
ଚତୁଃର୍ଦିଗେ ଥିଲା ମୋହର ସ୍ଥାନ l

ମୁକାର ଶବ୍ଦରେ ପ୍ରକମ୍ପିତ କଲି
ପୃଥିବୀ ସାରା କାୟା ବିସ୍ତାରିଲି
ଜଳ ସ୍ଥଳରେ ମୁଁ ଭରିଗଲି
ପଶୁ ପକ୍ଷୀ,ମଣିଷର ଜୀବନ ନେଲି l

ଗର୍ବ ମୋହର ଅତିସୟ ହେଲା
ମାଟିଠୁ ଭି ହୀନ ହେଲି
ଭଗବାନ ମୋର ଗର୍ବ ଭାଙ୍ଗିଦେଲେ
ମାଟିରେ ବି ମିଶିଲିନି l

ଜଳିକରି ମୁଁ ପାଉଁଶ ହେଲେବି
ପ୍ରଦୂଷଣ କରିଦେଲି
ଅତି ଗର୍ବେ ହତ ଲଙ୍କା ପରି
ସଂସାରୁ ଚାଲିଗଲି l

ସୁକାନ୍ତି ହୋତା


Rate this content
Log in