Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Fantasy

3  

Hrushikesh Satpathy

Fantasy

କବିତା ମୋ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

କବିତା ମୋ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

1 min
4.4K


ରାତି ଯେବେ ନିଦ୍ରାବତୀ ସାଜେ,

ମୋ'ଆଖିରେ ପଲକ ପଡେନି,

କବିତାକୁ ନିଃସଙ୍ଗର ସାଥି କରିନିଏ ।


ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଯେବେ ଲୁଚିଯାଏ,

କବିତା ମୋ'ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ସାଜେ,

ତା'କୋଳରେ ମୁଣ୍ଡ ଗୁଞ୍ଜି ଶାନ୍ତିରେ ମୁଁ ଶୋଏ ।


ଦରଦର ଆଘାତ ପାଇଲେ

ମୋ'ଦରଦ ବାଣ୍ଟିନେଇ ଯାଇ

ମୋ'କବିତା ତା'ଆଖିକୁ ଲୁହରେ ଭିଜାଏ ।


ଭିଜା ଓଦା ଲୁହର ଝରରେ

ମୋ'ତୁଳୀରୁ ନରମି ସରମି

ମୋ'କବିତା ତା'ନିଜକୁ ଜୀବନ୍ୟାସ ଦିଏ ।


ସ୍ବପ୍ନ ଯେବେ ଛପି ହଜି ଯାଏ

ମୋ'କବିତା କଳ୍ପି,କଳ୍ପନାରେ

ସପନ ସଉଧ ରଚି ସ୍ବପ୍ନରାଣୀ ସାଜେ ।


ପ୍ରକୃତିରୁ ରଙ୍ଗ ମାଗି ଆଣି

ସାରସ୍ୱତ ବୀଣାର ଝଙ୍କାରେ

ସଙ୍ଗୀତର ସୁରେ ସୁରେ ନିଜେ ନିଜେ ବାଜେ ।


ତା' ପଣତ ଫିକା ଫଗୁଣକୁ

ଫଲ୍ଗୁ ଭରା ରଙ୍ଗ ଆଭୂଷଣେ

ମମତାରେ ଭରି ଭରି ମତୁଆଲା କରେ ।


ନିଦାଘରେ ବୈଶାଖୀ ବୁକୁରେ

ଶ୍ରାବଣୀର ମେଘ ମାଳା ସାଜି

ଘନ ଚୂର୍ଣ୍ଣ କୁନ୍ତଳରେ ସଭିଙ୍କୁ ଆବୋରେ ।


କବିତା ଗୋ, ସ୍ନିଗ୍ଧ ଚାରୁଵାଳା

ଫେରି ଥରେ ନୀଳ ନୟନରେ

ଚାହିଁଦେଖ କବିଙ୍କର କାବ୍ୟଶ୍ରୀ ନୟନେ ।


ଭରିଦିଅ, ସରସ୍ଵତୀ ଙ୍କର

ଚଉଦିଗେ,ପ୍ରାନ୍ତରେ ପ୍ରାନ୍ତରେ

ବିଦ୍ୟା,ଗୁଣ,ବଳିଷ୍ଠତା ମରମେ ମରମେ ।


ସେ ସୁର ହେଉ ଅଲିଭା ଜ୍ଞାନ

ଚାରିଆଡେ ଫୁଟି ହସି ଉଠୁ

ଜ୍ଞାନଦୀପ ଘରେ ଘରେ ପୁରରେ ପ୍ରାନ୍ତରେ ।


ଦିବ୍ୟ ଜ୍ୟୋତି ବିକଶିତ ହେଉ

ପ୍ରାଣେ ପ୍ରାଣେ ମନରେ ମର୍ମରେ

ଆବିଳତା ହଟିଯାଉ ସକଳ ପ୍ରାଣରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy