Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Surjyakanta Dash

Others

2  

Surjyakanta Dash

Others

ଗଣତନ୍ତ୍ର (3)

ଗଣତନ୍ତ୍ର (3)

1 min
7.0K


ଗଣତନ୍ତ୍ର (3)

ଆଜିର ସକାଳ ଫିକା ଫିକା

 ସୁର୍ଯ୍ୟନ୍କର ଉଦସିଆ କିରଣ

 ସକାଳର ସୁନ୍ୟତାର ଛାତିଚିରି

 ଭାସିଆସେ ଯନ୍ତ୍ର ଭିତରୁ

 ଦେଶ ବନ୍ଦନାର ସ୍ବର

 ଜନଗଣ -ମନଅଧି -ନାୟକ୍ ଜୟ ହେ

 ଆଉ ବୋଧେ କିଛି ସମୟ ପରେ

 ତ୍ରିରନ୍ଗା ଉଡିବାର ସମୟ

 କେତେ କେତେ ସାଜ ସଜା

 ପୋଲିସ୍ ବାହିନିଂକଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି

 ସମସ୍ତିଂକ ପ୍ୟାରେଡ୍

 କୁନି କୁନି ପିଲାମାନେ ବେଶ୍ ଖୁଶୀ

 ଜନ-ଗଣ-ମନ ସଂଗୀତ ଗାନ କରି

 ସ୍ବାଗତ କରିବେ ଜନ ନାୟକଂକୁ

 ଲୋକ ନାୟକ ସ୍ବାଗତ ଭାସନ ଦେବେ

 ସତାଧିକ ମିଛ କଥା କହି

 ଅଜସ୍ର ପ୍ରଲୋଭନ ଦେଖାଇ

 ଦେଶ ମାତୃକାର ନାମ ରଖିବେ

 ଗଣତନ୍ତ୍ରରେ ଗଣତନ୍ତ୍ର ର ଜବାବ୍ ଦେବେ … 


Rate this content
Log in