Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Others

4.7  

ବି. ନିରୁପମା

Others

କୁହ-ସଖା ଯାଅ ବୋଲି

କୁହ-ସଖା ଯାଅ ବୋଲି

1 min
996


ନିରୋଳାରେ ଏବେ ଭେଟୁଛି ତୁମକୁ
କହିବାକୁ ମନକଥା ,
ତୁମବିନା କୁହ ଆଉ କିଏ ଅଛି
ଯେ ବୁଝିବ ହୃଦ-ବ୍ୟଥା ।

କେଉଁ ଜନମରୁ ତୁମସହ ଭାବ
ଯୋଡ଼ି-ହୋଇଅଛି ମୋର,
କେ କହି ପାରିବ-କାହାକୁ ବା ଜଣା
ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କୁ ଯା' ଅଗୋଚର ।

ମହୀ ଭାରା ସିନା ଉଶ୍ୱାସିବା ପାଇଁ
ଅବତାର ନେଲି ଏଠି ,
ବହୁକାଳୁ କିନ୍ତୁ ତୃଷ୍ଣା ଥିଲା ଯାହା
ଏଇ ଧାମେ ଗଲା ମେଣ୍ଟି ।

ସତୀ ଶିରୋମଣି,ତୁମ ସଙ୍ଗ ଲଭି
ହୋଇଅଛି ମୁହିଁ ଧନ୍ୟ ,
ମରତେ ରଚିଛ ,ଭିନ୍ନ ବଇକୁଣ୍ଠ
କରିଛ ଯାତନା ଶୂନ୍ୟ ।

ହେ ପ୍ରାଣ ବାନ୍ଧବୀ,କେମିତି କହିବି
ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ ଲାଗି ,
ତୁମଠାରୁ ଏବେ କିଛି କାଳ ପାଇଁ
ଆଜ୍ଞା ଦେଲେ ଦୂରେ ଯିବି।

ଏସବୁ କେବଳ ଲୋକ ଦେଖାଣିଆ
ମୁଁ ଯେ ପିଣ୍ଡ ତୁମେ ଶ୍ଵାସ ,
ଯେଉଁଠାରେ ତୁମେ ସେହିଠାରେ ମୁହିଁ
ସଦା କରିଥାଏ ବାସ ।

ତୁମକୁ ତ ସବୁ ଜଣା ପ୍ରାଣେଶ୍ୱରୀ
ଆଉ କି କହିବି ଖୋଲି ,
ଆଜ୍ଞା ଦେଲେ କାଲି ଗୋକୁଳ ତେଜିବି
କୁହ, 'ସଖା ଯାଅ ବୋଲି '।।


ବି. ନିରୁପମା
ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in