Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Titi Sarangi

Others

1.0  

Titi Sarangi

Others

ସିଦ୍ଧା

ସିଦ୍ଧା

1 min
6.8K


ଆଖିରୁ ଝରେନି ଲୁହ ଝରେ ସିଏ ଅନ୍ତରୁ

ଭାଙ୍ଗିଯାଏ ପ୍ରେମ ଯହିଁ କିଛି ବି କାରଣରୁ ।

ସେଦିନ ନିଷ୍ଠୁର ବ୍ୟାଧ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ମିଳନ

କ୍ରୌଞ୍ଚପକ୍ଷୀ ଦୁଃଖ ତୋଳେ କବି ମନେ ସ୍ପନ୍ଦନ ।

ସେ ମରଣ ଲେଖିଦେଲା ଅମର କବିତା

ଯୁଗ ପରେ ଯୁଗ ଡେଇଁ ଆଜି ବି ଅପରାଜିତା ।

ଦୁଃଖଟିଏ ଛୁଇଁଯାଏ ଯେବେ କବି ମନକୁ

କବିତା ଚନ୍ଦନପରି ଶାନ୍ତକରେ ହିଆକୁ ।

କେତେ ଭାବ କେତେ ରୂପେ ଯାଉଛନ୍ତି ବହି

କବିତାର ଦେହ ଛୁଇଁ ମନକଥା କବି ଯା'ନ୍ତି କହି ।

ଲହୁଣୀଠୁ ନରମ ବି ଗୁଳିଠୁ ବି ଅନେକ ଗରମ

କବିତା ହିଁ ଚାଲିପାରେ ଯୁଗାନ୍ତରେ ପଥ ଦୀର୍ଘତମ ।

ମର ଦେହେ ମରିଯାଏ କବିର ସେ ନଶ୍ଵର ଶରୀର

ସେ ଦେହୁ ମୁକୁଳି ଆସି କବିତାଟି ଚିରକାଳ ଭାସ୍ଵର ।

ଆତ୍ମା ତ ମରେନା କେବେ ମରେ ନାହିଁ କବିତା କେବେ ବି

ଦୁଃଖର ନିଆଁରେ ଜଳି ସୁନାପରି ଝଟକେ ଯା ଲିପି ।


Rate this content
Log in