Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

3  

Parshuram Biswal

Others

ବଞ୍ଚିରହୁ ଆମ ଜାତୀୟ ଭାବନା

ବଞ୍ଚିରହୁ ଆମ ଜାତୀୟ ଭାବନା

1 min
6.5K


ବଞ୍ଚିରହୁ ଆମ ଜାତୀୟ ଭାବନା

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

କୋଟିକୋଟି ହାତ ଉଠେ ଉପରକୁ, ଅବଦୁଲ କାଲାମ ପାଇଁ

କାନ୍ଦଇ ଭାରତ ଜନନୀରେ ଜଗା ତା ଯୋଗ୍ୟ ପୁଅ ହରେଇ

ୟାକୁବର ଫାଶୀ କଥାଟି ପଡ଼ିଲେ

ଆହା କହୁନାହିଁ କେହି ।

 

କ୍ଷେପଣାସ୍ତ୍ର କଥା ପଡ଼ିଲେ ଉଠଇ ଅବଦୁଲ କାଲାମ ନାଆଁ

ମୁମ୍ବାଇ ଆତଙ୍କବାଦୀ ଘଟଣାଟି ୟାକୁବ ଯୋଜନା ଯାହା

ଇଏ ମୁସଲମାନ, ସିଏ ବି ସେଇଆ

ଜଣେ ପୂଜ୍ୟ, ଜଣେ ନାହିଁ ।

 

ଭୁଲିପାରିବନି କେବେ ବି ଭାରତ ସେ ମହାତମାର ବାଣୀ

ଦିନରେ ସପନ ଦେଖିଚାଲ ତମେ ହେ ମୋର କୁନାକୁନି

ସିଏ ବି ଅଭୁଲା, ମୁମ୍ବାଇରେ ଯାହା

ରଚିଲା ୟାକୁବ ଯାଇ ।

 

କହିଦେ କାଳିଆ ପାକିସ୍ତାନକୁ ତୁ ବୁଝେଇ ଭାରତ ପ୍ରାଣ

ଉଦାରତା ଏଠି କରିଚିରେ ବସା, ନାହିଁ ହିନ୍ଦୁ-ମୁସଲମାନ

ଧର୍ମନିରପେକ୍ଷ ମନ୍ତ୍ରଟି ଘୋଷୁଚୁ

ଭେଦଭାବ ନାହିଁ କାହିଁ ।

 

ଦେଶ ପାଇଁ କାନ୍ଦେ ଜଣକ ପରାଣ, ଦେଶଦ୍ରୋହୀ ଆଉଜଣେ

ବିଚାର ନିକିତି ଆମ ହାତେ ଦେଲୁ, ଭୁଲ୍ ହବନି ଦିନେ

ବଞ୍ଚିରହୁ ଆମ ଜାତୀୟ ଭାବନା

ହେ ପ୍ରଭୁ ଭାବଗ୍ରାହୀ !

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in