Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Fantasy Romance

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Fantasy Romance

ଜଳି ନ ଥା'ନ୍ତି ମୁଁ ତିଳେ

ଜଳି ନ ଥା'ନ୍ତି ମୁଁ ତିଳେ

1 min
7.1K



ଦେଇଥିଲ କଥା- ଆସିବ କୁଞ୍ଜକୁ

ସାଜିଥିଲି କେତେ ଢଙ୍ଗେ ,

ଛଳନା କରିକି ରାତି ପୁହାଇଲ

ତୁମେ ଚନ୍ଦ୍ରାବଳୀ ସଙ୍ଗେ ।


ପୁନେଇ ଜହ୍ନର ତୋଫା ଆଲୁଅରେ

ନାନା ଜାତି ଫୁଲ ତୋଳି,

ଅତି ଶରଧାରେ ଗୁନ୍ଥି ରଖିଥିଲି

ମୁଁ ପରା କୁସୁମ ମାଳି ।


କୁସୁମ ମଉଳି ବାସି ହୋଇଗଲା

ବାସି ହେଲା ଫୁଲ-ଶେଯ ,

ତୁମ ଲାଗି ଦେହେ କଳଙ୍କ ଲାଗିଲା

ପାଇଲି ମୁଁ ବଡ଼ ଲାଜ ।


ସବୁ ଜାଣି ତୁମେ ଅଜଣା ରହୁଛ

ଇଏ କି ପାଉଛି ଶୋଭା ,

ସନ୍ଦେହ ଉପୁଜେ-ମୋ ଲାଗି ଦରଦ

ହୃଦୟରେ ନାହିଁ କିବା !


ତନୁ,ମନ,ପ୍ରାଣ ତୁମକୁ ଅର୍ପିଲେ

ଯଦି ଏଇ ସଜା ମିଳେ ,

ଜାଣିଥିଲେ ଆଗୁଁ-ଅପବାଦେ ସଢ଼ି

ଜଳି ନ ଥା'ନ୍ତି ମୁଁ ତିଳେ ।



ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy