Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dr Susmita Dash

Inspirational

2  

Dr Susmita Dash

Inspirational

ଚକ୍ଷୁଦାନ

ଚକ୍ଷୁଦାନ

1 min
1.2K


କି ସୁନ୍ଦର ସେ ମୁଖମଣ୍ଡଳ

ଓଠରେ ଖିଲ୍ ଖିଲ ହସ

କୈଶୋର ବିଦାୟ ନେବାକୁ ବସିଲାଣି

ଯୈlବନ ଆସିବାକୁ ବ୍ୟଗ୍ର।

କେତେ କଥା ସତେକି ଯେପରି 

ଅଛି କରିବାକୁ ବ୍ୟକ୍ତ , 

ହେଲେ ତା ପାଇଁ ତ ଅନ୍ଧକାର ,

ଏ ଦୁନିଆଁ ଚିରଦିନ ।

କି ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ବିତିଥିବ ସେ ଶୈଶବ...

ଖୋଜିଥିବ ମାଁକୁ ଅଣ୍ଡାଳି ଅଣ୍ଡାଳି...

ଜାଣେନା ସେ ସଂସାରର ସୈlନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ,

ଋତୁ ପରିବର୍ତ୍ତନରେ ପ୍ରକୃତିର ଲାବଣ୍ୟ,

ବୁଝିପାରେନା ସେ ମଣିଷର ରୂପଚର୍ଯ୍ୟା,

ଅବା ଅଭିବ୍ୟକ୍ତି ତା'ର।

ତଥାପି ଚେଷ୍ଟିତ ସମସ୍ତଙ୍କ ,

ତାଳରେ ତାଳ ମିଳାଇ ଚାଲିବାକୁ।

ଆସ ଥରେ କରିବା ନିଶ୍ଚୟ

ଦେଖାଇବା ଦିନେ ତାଙ୍କୁ,

ସୂର୍ଯ୍ୟାଲୋକର ସ୍ୱରୂପ,

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତରଙ୍ଗ....

ମୃତ୍ୟୁ ପରେ ଚକ୍ଷୁ ଦାନ କରି ସଭିଏଁ

ଅନ୍ଧକାର ଗୁମ୍ଫାରୁ କରି ଉଦ୍ଧାର

ସମାଜରେ ସୃଷ୍ଟି କରିବା 

ନୂତନ ପରମ୍ପରା ଓ ଐତିହ୍ୟ ।


Rate this content
Log in