Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Abstract

3  

Prasanna Kumar Madala

Abstract

ଚିନ୍ତାମଣି

ଚିନ୍ତାମଣି

1 min
13.6K


ଚିନ୍ତାମଣି 

 

ଚିନ୍ତା ସବୁ ଦେଇଦିଅ ଚିନ୍ତାମଣିଙ୍କୁ 

ଯାହା ସବୁ ଅସାଧ୍ୟ, 

ଦୁଶ୍ଚିନ୍ତା କରନା ଆଉ 

ସାଧ୍ୟମତେ ସମାଧାନ ଖୋଜି 

ବାଟ ଦେଖି ଆଗେଇ ଯିବା ମିତଣୀ

ଲକ୍ଷ୍ୟ ଯାଏଁ ଉଚିତ ସମୟରେ । 

 

ଏବେ ତ ପୁରୁଷାର୍ଥର ବେଳ 

ଥକିବାନି ଚଲାପଥେ 

ଜୀବନ ଯାତ୍ରାର କ୍ଲାନ୍ତ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ 

ନିଶ୍ବାସ ନିଅ ଟିକେ 

ପୁନଃ ଶକ୍ତି ସଂଚାରଣ ପାଇଁ । 

 

ଦୁହେଁ ମିଶି ପଥପ୍ରାନ୍ତରେ 

ବୃକ୍ଷ ନ ହେଲେ ନାହିଁ 

ଗୁଳ୍ମ ହୋଇ ଶୋଭା ବଢାଇବା, 

ଆମେ ଯାହା 

ତା'ର ସର୍ବୋତ୍ତମରେ ପ୍ରକାଶିତ ହୋଇ । 

 

କିଏ ସେ ଦେଖିଛି କାଲିର ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କୁ 

ଆସ ପ୍ରଣାମ କର 

ସୁଖମୟ ହେବ ବୋଲି ଆଜିର ଦିନଟି । 

ପକ୍ଷୀଙ୍କ ନିନାଦ ଶୁଣ 

ଫୁଟିଲା ଫୁଲର ସୁବାସରେ ମୁଗ୍ଧ ହୁଅ 

ମନ ଭରି ଜିଇଁବାକୁ 

ଗୀତଟିଏ ଗାଅ ସୁଗମ ସ୍ୱରରେ 

ଜଞାଳର ବୋଝ ତଳେ ଥୋଇଦେଇ । 

 

ହାତରେ ହାତ ଛଂଦି 

ଏକାକାର ହେବା ଶ୍ବାସକୁ ମିଶାଇ 

କିଛି କ୍ଷଣ ଶୂନ୍ୟ ହେବା 

ନିରାକାର ସେ ଚିନ୍ତାମଣିଙ୍କର 

ପାଦ ତଳେ ବୋଝ ଥୋଇଦେଇ, 

ସକାଳର ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କୁ 

ପ୍ରଣାମ କରିବା ଧନ୍ୟବାଦ ଦେଇ ॥  

 

କବି-ଶ୍ରୀଯୁକ୍ତ ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract