Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

3  

Ram Prasad Bisoi

Others

ଶିଖା ଆଉ ଜ୍ୱାଳା-ଏକ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ

ଶିଖା ଆଉ ଜ୍ୱାଳା-ଏକ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ

1 min
13.7K


ଶିଖା ଆଉ ଜ୍ୱାଳା-ଏକ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ ।

ସିଦ୍ଧ---ପତଙ୍ଗ ଜନ୍ମ

ଖାଲି ଜ୍ୱଳନ୍ତ ଜ୍ୱାଳା ଜୀବନ

ଭୁଲ ବୁଝିବାକୁ ଆଉ କଣ ? ରହିଗଲା ବାକି,

ରାତି ସରିଗଲା ସିନା

କଥା ରହିଗଲା ଅଧା ଯେମିତି ସେମିତି

ହେଟି ଅଛ ହେଟି ନାହିଁ

ସୁଦୁ ମିଛ !

ସବୁ ମାୟା ରେ ବାୟା

ପଥରେ ଛେଚିଲେ ମଥା

ବହିବ ରକତ ସିନା

 କି ହେବ ପଥର ବିଚଳିତ କୁହ ! ତ ଦେଖି

ତଥାପି ପତଙ୍ଗର ଝାସ ଶିଖା କି ?

ଜାଣିବ , ଜଳିବା ଜଳିବା ଯେ ତା ନିୟତି

କଥା ଦିଏ ଭୁଲି ଯାଏ ନିତି,

ଆହା ------ଆହା ବିଚରା ପତଙ୍ଗ ରହି ଯାଇଛି ,

ମରି ଯାଇଛି ଶିଖାରେ ଝାସ ଦେଇ

ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମର ବାର୍ତ୍ତା ଛାଡ଼ି ଯାଉଛି

ହେଇ ଯାଉ ସିଦ୍ଧ - ପତଙ୍ଗର ଜନ୍ମ ଖାଲି

 ଜ୍ୱଳନ୍ତ "ଶିଖା ଆଉ ଜ୍ୱାଳା-ଏକ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ"" ।

 


Rate this content
Log in