Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bikesh Sahu

Others

3  

Bikesh Sahu

Others

ନାରୀ

ନାରୀ

1 min
6.9K


କି ଦୋଷ ଥିଲା ବା ତା’ର ?

କି ଭୁଲ କରିଥିଲା ସେ ?

କଣ ତା’ର ବିବାହ କରିବା ଭୁଲ

ମାଆ ବାପା ଘରଦ୍ୱାର ଛାଡ଼ି

ଏକ ଅଚିହ୍ନା ମଣିଷର

ହାତ ଧରିବା କଣ ଭୁଲ ?

ପ୍ରତିଟି ସମୟରେ ନିଜକୁ

ପର ପାଇଁ ଉତ୍ସର୍ଗ କରିବା

କଣ ତା’ର ଭୁଲ ?

କେଉଁ ଭୁଲର ଶାସ୍ତି

ଦଉଛି ଏ ସମାଜ ତାକୁ ?

କି ଭୁଲ କରିଛି ସେ ?

ପ୍ରତିଟି ଘାତ ପ୍ରତିଘାତକୁ

ଚୁପଚାପ ସହିଯାଇ

ଅନ୍ୟ ମୁହଁରେ ହସର ଲହରୀ

ଖେଳାଇ ବା କଣ ଭୁଲ ?

ସମସ୍ତ ବ୍ୟଥାକୁ ହୃଦୟରେ ଚାପିରଖି

ପ୍ରତି ସମୟରେ ଅନ୍ୟର ହିତ

ଚାହିଁବା କଣ ଭୁଲ ?

ଯଦି ଭାବୁଛି ଏ ସମାଜ

ସେଇଟା ତା’ର ଦୁର୍ବଳତା..

ନା ସେ ଦୁର୍ବଳା ନୁହେଁ

ଧ୍ୱଂସି ପାରେ ସେ

ସୃଷ୍ଟି କରିପାରେ ସେ

ପାଳନ ବି କରିପାରେ ସେ ।

କେବେ ସେ ଦୁହିତା

ତ କେବେ ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ

କେବେ ସ୍ନେହମୟୀ ମାଆ

ତ କେବେ ସେ ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ

ଅନ୍ୟାୟ ବିଧ୍ୱଂସିନୀ

ସେ ହିଁ ସର୍ବଂସହା ନାରୀ ।


Rate this content
Log in