Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

K. Nirmal

Inspirational

2.5  

K. Nirmal

Inspirational

ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ

ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ

1 min
6.7K



ମୁଁ ଆଜୀବନ ଶିଷ୍ୟ ତୁମେ ମୋର ଗୁରୁ,

ଦିଅ ମୋତେ ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ

ଏ ଭଵ ସଂସାରୁ ।


କେମିତି ଜାଣିବି ମୁଁ ଏ ସଂସାର ର କଥା,

ମୁଣ୍ଡ ମୋର ବିନ୍ଧୁଥାଏ ସିନା

ବଢ଼ି ଚାଲେ ବ୍ୟଥା ।


ଆଖିର ଆଗରେ ଏଠି ଅଧର୍ମ ହେଉଛି,

ଧର୍ମ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବାକୁ

ସଙ୍କୋଚ ଲାଗୁଛି ।


ଛି ଛି ରେ ଦୁନିଆ ଦେଖିସବୁ ଘଟଣା,

ଆଖିରେ ପଟି ବାନ୍ଧି ସିଏ

ହୁଏ ବାଟବଣା ।


ଆଜିର ମଣିଷ ଖାଇବାକୁ ପାଏ ନାହିଁ

କର୍ମ କାର୍ଯ୍ୟ ଶେଷ କରି ସିଏ

ଦୁଃଖେ ରୁହେ କାହିଁ ।


ମଣିଷ ବିରହ ଯନ୍ତ୍ରଣା କେତେ ସହୁଛି

ଘରର ଜଞ୍ଜାଳ ଭିତରେ

ମରି ବି ଷଢୁଛି।


ବାପା ମା' ପୁଅର ଖୁସି ପାଇଁ ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ଡାକନ୍ତି,

ପୁଅ ବଡ଼ ହେଲେ ସେମାନଙ୍କୁ

ଦୁଃଖ ତ ଦିଅନ୍ତି ।


କେ.ନିର୍ମଳ

ବାସୁଦେବପୁର, ଭଦ୍ରକ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational