Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pratap nayak

Others

3  

pratap nayak

Others

ଅତଏବ

ଅତଏବ

1 min
215


ପ୍ରତାପ ନାୟକ

7008054282

ସୁନ୍ଦର କମକୂଟକରା ଦୂଆରବନ୍ଧ

ଦାଣ୍ଡ ଧୂଳିରୁ ମହମହ ଭାସି ଆସେ ଗୋବରର ଗନ୍ଧ

ପୁଣି ସେଥିରେ ଲିପାପୋଛାରେ ଅଂକାବଂକା ଚିତ୍ରିତ ପର୍ବତ

ଯୋଉ ଅଗଣାରେ ବୋଉର ଉହ୍ମେଇ ହାଣ୍ଡି

ତା ତଳୁ ଦିକଦିକ ନିଆଁଜଳେ ଗୋବରଘଷିରୁ

ଧୂମୀଳ କୁଣ୍ଡଳିର ରଡନିଆଁ

ନାଲି କରେ ଦୁଧବଢାର ଅମୃତ ସଜ୍ଜ୍ୟାକୁ

ପାଞ୍ଚଣ ଖୋସନ୍ତି ବାପା ଚାଳର ସନ୍ଧିରେ

ମୁଁ ତାଙ୍କ ଝାଳୁଆ ପିଠିରେ ତେଲ ଘସିଦିଏ

ଯେମିତି ବୋଳି ହୁଅନ୍ତି ମଳି ଯାକ ବଳାବଳା ହେଇ

ମୋ ହାତ ପାପୁଲିରେ

ବୈଠକ ଉପରେ ଡିବି ଜଳେ

ଭାଗବତର ସରୁସରୁ ପଦ

ବାପାଙ୍କ ଗୁରୁଗମ୍ଭୀର ସ୍ୱରରେ

ଅନ୍ଧାରକୁ ଭେଦିଭେଦି ଯାଏ

ଦିଦିର ଗୋଡରେ ଲଣ୍ଠନ ଚିଆଁ ମୁଁ ଲଗାଏ

ଢୋଳେଇ ପଡେ ଯେବେ

ସେ ଖୋଲାବହି ପରେ

ଗେଂଜି ହେଇ କନ୍ଥା ତଳେ

ବୋଉ ଉପରେ ରାଗଶୁଝାଏ

ଗୋଡପରେ ଗୋଡ ଛନ୍ଦେ

କାନ୍ଦେ ପୁଣି ବୋଉ ମୁହଁ ଯେବେ

ଦିଦି ପଟେ କରେ

ଖଟ ଉପରୁ ବାପା

ବୋଉକୁ କଣ କୁହନ୍ତି

କୋଉ ଜମିରେ ଗାର ମରା ହେଇନି

ଛାଆଁଣି ଏସନ କଷ୍ଟ ହେବ

ବଢିଛି ମୂଲିଆ ମଜୁରୀ

ଏମିତି ହେଲେ ଘର କେମିତି ଚଳିବଯେ

ମୁଁ ବୁଝିପାରେ ନା

ଚଳିବାର ଅର୍ଥକୁ ମାଜିହୁଏ ମନେ ମନେ

ବୋଉ ଡାକରେ ନିଦ ଭାଙ୍ଗେ

ସେତେବେଳକୁ

ଗୁହାଳେ ନା ଥାଅାନ୍ତି କାଳିଆ କସରା

ନା ବାଡିପଟେ ନଙ୍ଗଳ ଜୁଆଳି

ନା ଚାଳରୁ ମୁହଁ ଦେଖୋଉଥିବା ପାଞ୍ଚଣ

ବୁଝିଯାଏ ମୁଁ କାଲି ରାତିର ଘରଚଳା କଥା

ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତି ସେମାନେ ପରା

ଘର ଚଳିବାରେ

ବାପାଙ୍କ ଖଟରେ ମୁଁ ଶୋଉଛି

ତଳେ ସୁର ମା ଯୋଉଠି ଗଡେ

ଲଙ୍ଗଳା ପିଠିରେ

ଓରାକୁ ଚାହେଁ

ବାପାଙ୍କ କଥା ଭାସିଆସେ କୋଉ ଅନ୍ଧାର ସନ୍ଧିରୁ

ହସିଦିଏ

ଅତଏବ

ଘର ଚଳା ମନ୍ତ୍ରକୁ

ମୁଁ ଆୟତ କରିସିରିଥାଏ

ଅନେକ ଦିନରୁ


Rate this content
Log in