Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

ରୂପସୀର ପୂଜା

ରୂପସୀର ପୂଜା

1 min
6.6K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


ଯାଉଁ ପଥେ ଭେଟିଲି ମୁଁ ସୁନ୍ଦରୀ ଷୋଡ଼ଶୀ,

ବକ୍ଷ ତେଜି ଝୁଲୁଥିଲା ନୀଳ ଉତ୍ତରୀୟ,

ଚରମେ ରୁଚିର ବେଣୀ ଦୋଳୁଥିଲା ଖସି

ବି ଛାଇ ଚଞ୍ଚଳ ବାୟେ ସୌରଭ ଅମିୟ ।

ମୁଖେ ତାର ଦରହାସ, ବ୍ରୀଡ଼ାହୀନ ଲୀଳା

ଆୟତ-ଲୋଚନେ ତାର ; ଚାହିଁ ପାନ୍ଥ ଜନେ

ସୃଜନର ରାଣି ପରି କଟାକ୍ଷେ ଛଇଳା

କହେ ଯେହ୍ନେ ନମିବାକୁ ତା' କାନ୍ତ-ଚରଣେ ।

ଆଡ଼ ହୋଇ ଗଲି ଚାଲି-ଦୀନ ହୀନ କବି,

କିବା ଆସେ ଯାଏ କା'କୁ ନମସ୍କାରେ ତାର ?

ଯାଉଁ କିନ୍ତୁ ଡାକିଲା ସେ -" ଫେର ଅନୁଭବି,

ଚାଲିଯାଅ ? ତୁମପାଇଁ ଏ ଯେ ଅହଙ୍କାର ! "

" କିବା ସେବା ମୁଁ ପାରେ ଦେଇ ?" - ଉତ୍ତରେ ସୁନ୍ଦରୀ,

" ସୁନ୍ଦରୀ ବୋଲି ମୁଁ ଥରେ ଡାକ ବୀଣା ଧରି ।"

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in