Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Abhiram Sahoo

Others

3  

Abhiram Sahoo

Others

ଚେର

ଚେର

1 min
167


ଏଣେ ମାଟିକୁ ଯୁଝୁଛି ଚେର

ତେଣେ ଫୁଲରେ ଫଳରେ ଚାଲିଛି

ଅର୍ଥକରୀ ଗହଳ ଚହଳ

ଓଁ କାରରେ ବୁଡିଛି ଚେର ତ

ଡାଳ ପତ୍ରରେ ଅହଂର ହୁଂକାର ।


ଏମିତି ଲମ୍ବିଛି ଗଣ୍ଡି ଯେ ଦୂରେଇ ଯାଉଛି ଅଗ,

ସରୁ ହୋଇଆସୁଛି କଟୀ,ପବନ ସାଥିରେ

ଡାଳ ପତ୍ରମାନଙ୍କର ଖାଲି ଯାହା କିଣା ବିକା

କଳାବଜାରର ଚାଲ୍ ‐ ମାଲେମାଲ୍ !


ଫୁଲଙ୍କ ଭିତରେ ବିଶ୍ବ‐ସୁନ୍ଦରୀ ପ୍ରତିଯୋଗିତାର ବାଜି

ବିଜ୍ଞାପନ ଭିଡରେ ମହକକୁ ନେଇ ଟଣା‐ଟଣି

ଫଳ ପାଚି ଲାଲ୍ ପଡିବା ଭିତରେ ଅନ୍ଧାରକୁ

ଦିଆଯାଇଥାଏ ମଞ୍ଜିମାନଙ୍କର ପେଟେଣ୍ଟ୍ !


ମୂଳ ଲୁଚେଇନିଏ ନିଜକୁ,ସହିପାରେନି

ଅଥର୍ବ ଡାଳ ପତ୍ରମାନଙ୍କର ଦୌରାତ୍ମ୍ଯ !


ପବନ ସାଥିରେ ମିଶି ପତ୍ର କେବେକେବେ

ପ୍ରଗଳ୍ଭ ହୁଏ ତ ସମର୍ଥନ କରେ ଡାଳ,

ପୁରାଣଠୁ ପ୍ରଣବର ଅଭିଧାନ ଖୋଲିଯାଏ

ଗୋଟି ଗୋଟି ଫଡ୍ ଫାଡ୍ ପତ୍ରଙ୍କ ଶବ୍ଦରେ,

ସଂତ୍ରସ୍ତ ହୁଅନ୍ତି ପକ୍ଷୀ,କେବେକେବେ ସେମାନଙ୍କ

ବସା ଭାଙ୍ଗେ ତ ଚୋରିହୁଏ ଅଣ୍ତା !


ଯାବତ୍ ଚନ୍ଦ୍ରାର୍କେ ବି କଳିହୁଏନା

ଅଦୃଶ୍ଯ ଚେରଠୁ ଚଉରଙ୍ଗୀ ଗଛର ଦୂରତା,

ମାଟିତଳ ଓଁ କାରକୁ ଗୁଣୁଗୁଣୁ ସୁରରେ ନିୟତ

ଛନ୍ଦି ଚାଲିଥିବା ଚେରର ପାଗଳାମି

ଖାଲି ଏକ ତୁଚ୍ଛା ନୀରବତା !


ତଳମୁହାଁ ଚେର ଜାଣେନା

ଉପରମୁହାଁ ସମୟର ଠିକଣା

ଯେଉଁଠି ତା'ର ସବୁ ଚିଠି

ଆସୁ ଆସୁ ହେଉଛି ପୁରୁଣା !



Rate this content
Log in