Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

1 min
6.8K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


ପ୍ରାଣବନେ ପକ୍ଷୀ ଗାଏ ଆକୁଳ ରାଗିଣୀ

ବୁକୁ ସାରା ବେଦନାରେ ଡାକେ କିଣି କିଣି ।

ଗଭୀର ଜୀବନ-ବନେ କେଉଁ କୁଞ୍ଜତଳେ

କି ପକ୍ଷୀ ସେ,କି ଯେ ଗାଏ ଏଡେକ ବିକଳେ !

ଖୋଜି ଖୋଜି ଚିହ୍ନାଚିହ୍ନି କିଛି ନାହିଁ ପାଏ

ଜାଣେ ଖାଲି ପ୍ରାଣ-ବନେ ବିହଙ୍ଗମ ଗାଏ ।

ଯୁଗ-ଯୁଗାନ୍ତରୁ ସେ ଗୋ ଜୀବନ-ଦୋସର

ଜନମେ ଜନମେ ସହଚର ସେ ମୋହର ।

ପ୍ରାଣବନ ଅନ୍ତଃପୁରେ ଚିର-ବଧୂ ପରି

ଓଢଣାରେ ମୁଖ ଢାଙ୍କି,ଆଖି ଜଳେ ଭରି

କାହାର ବିରହେ ସେ ଯେ ଧରିଅଛି ତାନ,

ଏଡ଼େ ବୁକୁଫଟା ! - ମୋର ଭାଙ୍ଗିଯାଏ ପ୍ରାଣ ।

ଯୁଗ-ଯୁଗ ଧରି ସେ ଯେ ବିଳପୁଛି ବସି

ନିଭୃତ ସେ ବନ କୋଣେ - ଦିନେ ମୁଁ ଭରସି

ପଚାରିନି, ହେ ବିଦେଶି, କାହିଁ କାନ୍ଦ ନିତି ?

କି ବାସନା, କାହାପାଇଁ ଏ ଗଭୀର ପ୍ରୀତି ?

ଜିଜ୍ଞାସାର ଅବସର ନାହିଁ ମୋର ମନେ

ଅବାଧରେ ଗାଇଯାଏ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ ବନେ ।

ତା ଲୋତକେ ସିକ୍ତ ମୋର ସମସ୍ତ ଜୀବନ

ଜନମେ ଜନମେ ତେଣୁ ସାଥୀ ବିହଙ୍ଗମ ।


Rate this content
Log in