Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Naresh Kumar Behera

Others Romance Tragedy

2  

Naresh Kumar Behera

Others Romance Tragedy

ପ୍ରତିଶୋଧ

ପ୍ରତିଶୋଧ

1 min
7.2K


ଜୀବନ ସାଗରରେ ଭାସୁଥିବା ମୋ ନୈସର୍ଗିକ ପ୍ରେମସବୁ,

ବିଶ୍ୱାସ ଘାତକତାର ଜୁଆର ଭଟ୍ଟାରେ ଧକ୍କା ଖାଇ,

ଘୃଣାର ଭଉଁରୀରେ ଡୁବିଲା ବେଳେ,

ପ୍ରତିଶୋଧର ତକ୍ଷକୀୟ ଜ୍ୱାଳା,

ହାତଧରି ଟାଣି ଆଣିଥିଲା ଉପରକୁ |


ଇଛା ହେଉଥିଲା, ହିଂସୃକ ଭଳି,

ଖିନ୍‌ଭିନ୍‌ କରିବାକୁ ତା’ ଯୌବନର ଅହଂକାରକୁ,

ଛିଣ୍ଡାଇବାକୁ ତା’ ମାଂସାଳ ଶରୀରକୁ |


ଭାବିଥିଲି - ନାରୀ - ପୁରୁଷର ସହଧର୍ମିଣୀ, ସହକର୍ମିଣୀ,

କରୁଣାମୟୀ, ଭବାନୀ, ଭାବିନୀ |

କିନ୍ତୁ ଭୁଲିଥିଲି, ଅସମାନ ଏ ପାଞ୍ଚ ଆଁଗୁଳି,

ଆଜି ଜାଣିଲି, ସେ କେତେ ବିଶ୍ୱାସଘାତୀନି !


କ’ଣ ଦରକାର ଏ ସବୁ?

ଶେଷରେ, ପ୍ରତିଶୋଧର ଏ ଶୁଭ ମେଳାରେ,

ସମସ୍ତେ ଦେବେ ମୋତେ ଅଭିଶାପ |

ମୁଁ ଚାହେଁ ଏକ ହୃଦୟରୁ ବିଶ୍ୱାସ,

ମନରୁ ପ୍ରେମ, ଇଛାରୁ ସୁକୋମଳ ନାରୀତ୍ୱ |


କାରଣ, ମୁଁ ଜାଣେ ଏ ଦୁନିଆରେ,

ପ୍ରେମ ପାଇଁ ସବୁ ନାଟ,

ପ୍ରେମ ପାଇଁ ଏଠି ସେଠି ହାଟ,

ପ୍ରେମ ପାଇଁ ସମସ୍ତେ ଏକ ଫେଣ୍ଟା-ଫେଣ୍ଟି ରୂପ |


Rate this content
Log in