Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramod Pradhan

Others

3  

Pramod Pradhan

Others

ସଫେଦ୍ ଗାଲିଚା

ସଫେଦ୍ ଗାଲିଚା

1 min
6.9K


ସଫେଦ୍ ଗାଲିଚା

 

ପ୍ରମୋଦ ପ୍ରଧାନ

 

ଆମ ସମ୍ପର୍କର ଦୋଛକିରେ

ଦେଉଳ ତୋଳିବାକୁ ଭାରି ଇଚ୍ଛା ମୋର

ଆଉ ପାରୁନି ଗୋ...

ଶ୍ୱାସରୁଦ୍ଧ ଏବେ ମୋ

ତାଜମହଲର ବାତାୟନ ।

 

ଚହଲା ପାଣିକୁ ଦର୍ପଣ କରି

ନିଜ ଆଖିରେ ବୁଣିବାକୁ ଭାବିଥିଲି

ତୁମର ସେ ପ୍ରତିଛବି,

ତା’ର ଅଙ୍କାବଙ୍କା ଢେଉରେ

ତୁମେ ପାଲଟିଗଲ ଧୂଆଁଧାର

ଗୋଟେ ଧୂସର ମରୀଚିକା ।

 

ଯାହାସବୁ ଘଟିଯାଏ

ଗହୀରି ଗୋଚରେ

କି ଅବା ଅଗୋଚରେ

ତାହାସବୁ କ’ଣ

ନିୟତିର ନିରୁତା ରୂପକଳ୍ପ ରୂପାୟନ ?

 

ରୁପାଜହ୍ନ ବି ପାଲଟିଯାଏ

ବେଳେବେଳେ

ନିର୍ବାସନର ରୂପଘେରା ରୁପେଲି ପାଖୁଡ଼ା,

ଭାବାନ୍ତରେ...

କି ଅବା କାଳାନ୍ତରେ...

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ରଙ୍ଗମଖା ଇନ୍ଦ୍ରଜାଲରେ ।

 

ତୁମ ଅଦୃଶ୍ୟ ଚୁମ୍ବନକୁ

ମାପକାଠି କରି

ବୁଣୁଛି ଏବେ ବେଣୁରେ ମୁଁ

ଗୋଟେ ସାତରଙ୍ଗୀ ନିର୍ବାକ୍ ଦହନର

ସଫେଦ୍ ଗାଲିଚା ।

 

ଫ୍ରେଣ୍ଡସ୍ କଲୋନୀ, କଟକ

ଫୋନ : ୯୪୩୭୧୮୨୭୮୫

*****


Rate this content
Log in