Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ଆମ ପରିଚୟ ଦିଅ

ଆମ ପରିଚୟ ଦିଅ

1 min
6.8K


ଆମ ପରିଚୟ ଦିଅ

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ଯେ ରାଇଜେ ବଢ଼ି, ମରୁଡ଼ି, ବତାସ ଜଗାରେ କରିଛି ଘର

ସେଠି ତୋର ନୂଆ ବେଶ କଳେବର ଦେଖିବେ ଭକତେ ତୋର

ଖୁସିରେ ଠାକୁର ଭୁଲିଯିବୁ ନାହିଁ

ଓଡ଼ିଆ ପୁଅ ତୋହର ।

 

ଏଠି ଚଷାଭାଇ ଧାନ କିଆରୀରେ ଗାଉଅଛି ତୋର ଗୀତ

ତାଳ ଧରୁଅଛି ମୂଲିଆ ତା ସାଥେ ଭାବେ ଭୋଳ ତୋ ସଙ୍ଗୀତ

ତୋର ଦାଣ୍ଡେ ନୁହଁ, ଦୁନିଆଦାଣ୍ଡରେ

ତୋର ଜୟଜୟକାର ।

 

ହାଟରେ ହାଟୁଆ, ବାଟରେ ବାଟୋଇ ତୋର ନାମ ଗାଇଗାଇ

ନଯାଇ ବି ପୁରୀ ଯାଇଥିବା ସୁଖ କେ’ ପାଉଚି ଘରେ ଥାଇ

ଜଗନ୍ନାଥମୟ ହୁଏ ଏ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ

ଦେଖୁଛୁ କଳାଠାକୁର ।

 

ପାଣି ଆଣିବାକୁ ଯାଉଅଛି ନଈ ଆମ କୁଳ-ସୀମନ୍ତିନୀ

ଗୁଣୁଗୁଣୁ ହେଇ ଗାଉଅଛି କେତେ ତୋର ସେ ଗୋପ କାହାଣୀ

ହଜିବୁ ମଜ୍ଜିବୁ ଭକତଭାବରେ

ତୋ ରଥେ ନନ୍ଦକୁମର ।

 

ଆଖିଲୁହ ପୋଛି ଅନାଥ ଆଶ୍ରମେ ଡାକୁଚନ୍ତି ପୁଅଝିଅ

ତୋର କଳେବର ନୂଆ ରୂପ ହେଲା, ଆମ ପରିଚୟ ଦିଅ

ଏତିକି କରୁଣା କଲେ ମହାପ୍ରଭୁ

ସଂସାରେ କରିବୁ ଘର ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in