Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Soumya Shubhadarshinee

Inspirational

2  

Soumya Shubhadarshinee

Inspirational

ରୂପାନ୍ତର

ରୂପାନ୍ତର

1 min
7.1K


ଖୁଵ୍ କଦାକାର

     ରୂପରୁ ଯେମିତି

 ଚିତ୍ରିତ ପ୍ରଜାପତିର ସୃଷ୍ଟି,,

ଠିକ୍ ସେମିତି ...... 

ଖୁଵ୍ ଖାମଖିୟାଲ୍ ଭାବରୁ

  ଆଜିର ଅସ୍ମିତା ର ସୃଷ୍ଟି,,

ତୁ କରିଛୁ ଏ ପରିବର୍ତ୍ତନ

 ଖୁଵ୍ ସଙ୍କୁଚିତ ଆଉ ମାର୍ଜିତ,,

ବେଲଗାମ୍ ଉନ୍ମୁକ୍ତ ମନକୁ

    କରିଛୁ ବିଲକୁଲ୍ ସ୍ଥିର,,

 

ତୁ ଦଗ୍ଧିଭୂତ କରିଛୁ ପ୍ରଗଳ୍ଭତା 

  ନୀରବ ହେବାକୁ ଶିଖେଇଛୁ,

  

କହୁଥିବା ବକ୍ତବ୍ୟର ଅର୍ଥ

 କେତେ ଭୟଙ୍କର ଜଣେଇଛୁ,,

ତୁ କେବଳ ନିଜର ଏ ପ୍ରତ୍ୟୟ

  ମୋ ପ୍ରତିଟି ରକ୍ତ କଣା ରେ,,

ସେଥିପାଇଁ ମୋ ଲାଗି ବ୍ୟସ୍ତ

  ଆଉ ବିବ୍ରତ ହୃଦୟ ତୋର,,

 

ମୁଁ ବୁଝିଲିଣି ସମ୍ପର୍କର ଗଣିତ

   ଜାଣିଲିଣି ଅର୍ଥ ଆବେଗର,,

ତୋ ସଂସର୍ଗରୁ ଏ ରୂପାନ୍ତର

 ସଭିଏଁ ଆଉ ଲଗନ୍ତିନି ନିଜର,,

  *ସୌମ୍ୟା ଶୁଭଦର୍ଶିନୀ*


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational