Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmanava Naik

Inspirational

4.2  

Padmanava Naik

Inspirational

ପରଜାପତି

ପରଜାପତି

1 min
98


         

ଉଡିଯାଏ ନିତି    ମୁଁ ପରଜାପତି

   ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ ଡେଇଁ

ଯେତେ ନଦୀନାଳ  ବନ ଉପବନ

    ସବୁତ ମୋହରି ପାଇଁ ।


ନଦୀକୂଳ ଧାରେ  ବାଡି ବଗିିଚାରେ 

    କରଇ ମୁଁ  ବିିଚରଣ

 ମନ ଥାଏ ଖୁୁସି ଉଡେ ହସି ହସି 

   ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ମୋର ଧନ ।


ଛାଡ଼ି ଅଭିମାନ    ନିନ୍ଦା ଅପମାନ

    ପିଏ ମୁଁ ଅମୃତ ଧାର

ରାଗ ଲୋଭ କ୍ରୋଧ  କରେ ମୁଁ ବିରୋଧ

    ମନେ ରଖି ସୁଵିଚାର  ।


ଡାକୁ ଥିଲା ଟୁନା  ହୋଇ ଏକମନା

    ଆସରେ ପରଜାପତି

ଖାଇବାକୁ ଦେବି   ପିଇବାକୁ ଦେବି

    ରହିବୁ ତୁ ସୁଖେ ଅତି  ।



କହିଲି ଯେ ମୁଁ ନା   କିିିଛିନାହିଁ ଊଣା

     ଯିବି ମୁହିଁ  କାହିଁ ପାଇଁ 

ଖୁୁସି ଅଛି ଏଠି    ବୁଲୁଛି ସବୁଠି 

     ତୁମ ପାଇଁ ବେଳନାହିଁ ।



ଧନ୍ୟ ପ୍ରଜାପତି   ଧନ୍ୟ କର୍ମ ପ୍ରୀତି

     ଶିିିଖାଅ ମତେ ଏ ସିିିଦ୍ଧି

ଧରେ ତୁମ ପାଦ   ଦିଅ ଆଶୀର୍ବାଦ

      ଜାଗି ଉଠୁ ଶୁଭବୁଦ୍ଧି   ।


Rate this content
Log in

More oriya poem from Padmanava Naik

Similar oriya poem from Inspirational