Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dr Susmita Dash

Inspirational Abstract

2  

Dr Susmita Dash

Inspirational Abstract

କବିର ସ୍ୱରୂପ

କବିର ସ୍ୱରୂପ

1 min
1.2K


କରିଛନ୍ତି ଲକ୍ଷ୍ୟ କେବେ ?

ବୃକ୍ଷରେ ଥିବା, ଅବା ....

ମୁକ୍ତ ଗଗନରେ ଉଡିବୁଲୁଥିବା 

ଶୁଆ,ଶାରୀଙ୍କୁ,

ଶୁଣିଛନ୍ତି କେବେ ତାଙ୍କ କଥା କି ଗୀତ?

ପଞ୍ଜୁରୀରେ ହେଲେ ବନ୍ଦୀ, କାହିଁକି

ବୋଲନ୍ତି ମଣିଷର ଭାଷା ଓ ସଙ୍ଗୀତ !!!

ଧୀ ସମ୍ପନ୍ନ ବ୍ୟକ୍ତି, ସହ୍ୟ କରେ...

ମଉନ ରହେ,

ଥାଏ କିନ୍ତୁ ତା'ର ସୀମାବଦ୍ଧନ,

ଲଂଘିଲେ ଅନ୍ୟାୟର ପ୍ରାନ୍ତ...

ଦେଖିଲେ ନିର୍ଯ୍ୟାତନା, ଉତ୍ପୀଡନ

କରେ ସେ ସମାଜରେ ସ୍ୱରୋତ୍ତଳନ ।

କରିବାକୁ ପରିପ୍ରକାଶ ଅନ୍ତର୍ସ୍ୱର,

ବାକ୍ୟ ନୁହେଁ, ଚିତ୍କାର ନୁହେଁ...

ଯେ ସାହାଯ୍ୟ ନିଏ ଲେଖନୀର,

କଲମ ମୁନରେ , କରିପାରେ ବିସ୍ଫୋରଣ

ସେ ହିଁ କବି,ଆଣିପାରେ ପୁଣି

ଶାନ୍ତିର ସ୍ରୋତ ଓ ପରିବର୍ତ୍ତନ ।

ସତେକି ପିଞ୍ଜରା ଭିତରେ,

ପାରିପାର୍ଶ୍ଵିକ ପରିସ୍ଥିତିର...

ଅବା....ଅନ୍ୟାୟ ସହି ନ ପାରିଲେ,

କେବେ ଅନ୍ତର୍ବେଦନା ଜ୍ଞାପନ କରିବାକୁ,

ସମାଜକୁ ଦେବାକୁ ଶାନ୍ତିର ମନ୍ତ୍ର...

ହୃଦୟର ଭାଷା ନିଏ ସଙ୍ଗୀତର ରୂପ ,

ମଣିଷ, ଲବ୍ଧକରେ କବିର ସ୍ୱରୂପ!!!!


Rate this content
Log in