Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Susil Pani

Abstract

2  

Susil Pani

Abstract

ଅନାଦି ଠାକୁର

ଅନାଦି ଠାକୁର

1 min
1.3K


ଅନାଦି ଠାକୁର
**********ସୁସିଲ୍ ପାଣି


ଅନାଦି ଠାକୁର ଭିନ୍ନରୂପ ତୁମର 
ଯୁଗେଯୁଗେ ତୁମ ନାନା ଅବତାର ।
ତ୍ରେତୟାରେ ରାମ ବୁଝାଇ କହିଣ 
ଗୁରୁଜନେ ଭକ୍ତି ଲଘୁଜନେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ସ୍ନେହ ।
ଦ୍ଵାପରରେ ଶ୍ୟାମ ବୁଝାଇ କହିଣ 
କର୍ମ ଅଟେ ପୁଣି ସ୍ଵୟଂ ଭଗବାନ ।
ସତ୍ୟରେ ବାମନ ଉପଦେଶ ପୁଣ 
ସବୁଠାରେ ଅତି ଶେଷେ ଇତି ଜାଣ ।
କଳିରେ କାଳିଆ ପ୍ରେରଣା ଦେଇଣ 
ଭକ୍ତି ଭାବେ ଭକ୍ତ ପାଏ ଯେ ଦର୍ଶନ ।

 


Rate this content
Log in