Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhakta Malla

Inspirational Others

2  

Bhakta Malla

Inspirational Others

ମିଛ ସତ

ମିଛ ସତ

1 min
6.5K


ଆସିଥିଲି କ'ଣ ଏ ଧରା ଧାମକୁ

" ମିଛ " କହି ବଞ୍ଚିବାକୁ!

ଅନ୍ତରେ ବିଷ ଓଠରେ ପୀୟୂଷ

ଛଳନାରେ ଜଳିବାକୁ !

ସତ କହି ଦେଲେ - ସୁନାର ସଂସାର

ଉଜୁଡିବ ଫୁଲ ବନ,

ସତ କହି ଦେଲେ - ପ୍ରେମ କୁସୁମରୁ

ଖସିବ ପାଖୁଡା ମାନ ,

ପ୍ରେମ ପାଇଁ " ମିଛ " - ସତ ଠାରୁ ବଡ -

ଦୁନିଆରେ ଜୀଇବାକୁ ।

ସତ କହି ଦେଲେ - ପ୍ରେମିକ ଆଖି ରେ

ଘୋଟିବ ସଂଦେହ ଛାଇ

ସତ କହି ଦେଲେ - ପ୍ରେମିକା ଜୀବନେ

ସଂଧ୍ୟା ଆସିବ ନଇଁ ,

ପ୍ରେମ ହୋଇ ଯିବ ଇତି

ଲୁହ ବଦଳରେ ରକତ ଝରିବ

ଦହଗଞ୍ଜ ପ୍ରେମ - ପ୍ରୀତି ।

ତଥାପି ଏ " ମିଛ " ସତ ଠାରୁ ବଡ -

ଦୁନିଆରେ ଜୀଇବାକୁ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାର ସହ

ଭକ୍ତ ଚରଣ ମଲ୍ଲ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational