Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Fantasy Romance

4.5  

Bauribandhu Lenka

Fantasy Romance

ତୁମ ପାଇଁ ପଦେ

ତୁମ ପାଇଁ ପଦେ

1 min
6.9K


(0)

ତୁମ ନରମ ହାତର ଉଷ୍ମ ପରଶ

ତନୁ ମନ ଶିହରାଇ ଦିଏ

ତୁମ ନାଲି ଅଧରରେ ମୁରୁକି ହସଟି

କୃଷ୍ଣଚୂଡାର ରୂପ ନିଏ II

(1)

ତୁମ ଚୂର୍ଣ୍ଣ କୁନ୍ତଳର କାଳିମାରେ

ଅମା ଅନ୍ଧାର ଯାଏ ଲାଜେଇ I

ତୁମ ନୀଳ ବୟନର ନୀଳିମାରେ

ନୀଳ ଆକାଶ ହୁଅଇ ସଜେଇ I

ତୁମ ଚୋରା ଚାହାଣିରେ ମନ ମୋ ଚହଲେ

ସପନର ଜାଲ ବୁଣିଯାଏ I

ତୁମ ନରମ ହାତର ଉଷ୍ମ ପରଶ

ତନୁ ମନ ଶିହରାଇ ଦିଏ II

(2)

ତୁମ କଣ୍ଠେ କୋଇଲିର କୁହୁତାନ

ତୁମ କଥାରେ ଝରଇ ମଧୁ I

ତୁମେ ଚାଲିଲେ ଚପଳଛନ୍ଦା ଗୋ

ତୁମେ ହୋଇବ କାହାର ବଧୂ I

କେତେ ଯତନରେ ଗଢିଅଛି ବିହି

ଦେଖି ସବୁ ଆଖି ଲାଖିଯାଏ I

ତୁମ ନରମ ହାତର ଉଷ୍ମ ପରଶ

ତନୁ ମନ ଶିହରାଇ ଦିଏ II

(3)

ଚାନ୍ଦ ନୁହେଁ ତୁମେ ଚାନ୍ଦଠୁ ଅଧିକ

ଚାନ୍ଦରେ ଲାଗିଛି କଳଙ୍କ I

ସୂର୍ଯ୍ୟମୁଖୀ ବୋଲି କହିବି କିପରି

ତହିରେ ଭରିଛି ଡହକ I

କହି ନଥିଲି ଯା ଆଜି ମୁଁ କହୁଛି

ତୁମକୁ ମୁଁ ଭାରି ଭଲ ପାଏ I

ତୁମ ନରମ ହାତର ଉଷ୍ମ ପରଶ

ତନୁ ମନ ଶହରାଇ ଦିଏ II

*******


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy