Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Sahu

Inspirational

2  

Niranjan Sahu

Inspirational

ଯୋଗ ଦିବସ

ଯୋଗ ଦିବସ

1 min
7.2K


ଆଜି ହେଉଛି ଯୋଗ ଦିବସ ନିରଞ୍ଜନ ସାହୁ

ଯୋଗ କରିବାକୁ ଇଛା ହେଉଛି

ଯୋଗ କଲେ ଦେହ ସୁସ୍ଥ ରହିବ

ଗୀତା ଭାଗବତ କହିଛି

ସଂସାରରେ ଅଛି ଯେତେ ମୂଲ୍ୟବାନ ଧନ

ଶରୀର ସହିତ ନୁହେଁ ସମାନ ||


ଶରୀର ଯଦି ଅସୁସ୍ଥ ରହିଲା

ସମସ୍ତେ କରିବେ ହୀନିମାନ

ନିଜଦେହ ଯଦି ଭଲରେ ଅଛି

ଦୁନିଆଁଟା ଭଲ ଆମପାଇଁ

ସୁସ୍ଥ ଶରୀର ବିନା ଏଦୁନିଆଟା

ଆମ ପାଇଁ ମୂଲ୍ୟ କିଛିନାହିଁ ||


ଆଜିର ଦିନରେ ସବୁକିଛି

ଭେଜାଲରେ ହିଁ ଚାଲିଛି

ପରିବେଶ ଓ ଖାଦ୍ୟପେୟ ଯୋଗୁଁ

ଶରୀର କ୍ଷତି ହେଉଛି,

ପରିଶ୍ରମ ସବୁ ଚୁଲିକି ଗଲାଣି

ସୌଖିନି ଯୁଗ ଚାଲିଛି ||


ସୌଖିନି ଯୋଗୁ ଆମ ଶରୀରଟା

ଦୁର୍ବଳ ହେବାରେ ଲାଗିଛି

ଅନୁରୋଧ କରେ ମୋ ଭାଇ ମାନଙ୍କୁ

ନିୟମିତ ଯୋଗ କରିବ

ସୁସ୍ଥ ଶରୀର ସଙ୍ଗରେ ନେଇ

ଖୁସିରେ ଦିନ କାଟିବ ||


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational