Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

2  

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

ମାନପତ୍ର

ମାନପତ୍ର

1 min
485



ମାନପତ୍ର କଲା ବାଇ ରେ ମନୁଆ

ମାନପତ୍ର କଲା ବାଇ

ମାନପତ୍ର ପାଇଁ ମୋ କବିତା ଲେଖା,

ଲେଖା ନଜାଣଇ ମୁହିଁ ॥


କବିତା ଲେଖଇ ଚୋରି କରି ମୁଁ ଯେ 

ମାନପତ୍ର ପାଇବାକୁ

ଟଙ୍କା ଦେଇ ମାନପତ୍ର ମୁଁ କିଣିବି

ଫେସବୁକରେ ଟାଙ୍ଗିବାକୁ ॥


ଯୋଗ୍ୟ ମାନେ ସବୁ ହେଲେଣି ଅଯୋଗ୍ୟ

ପାଇବାକୁ ମାନପତ୍ର

କିଣାବିକା ଚାଲେ ମାନପତ୍ର ଏଠି

ଟଙ୍କା କେଇଟାରେ ମାତ୍ର ॥


ସାହିତ୍ୟକୁ ପୁଣି କଳାବଜାରୀଟା

ଗଲାଣି ତ ପୁରା ଖାଇ

ସମ୍ମାନ ନମିଳେ ପ୍ରକୃତ କବିକୁ

ଅଯୋଗ୍ୟରେ ଆମେ ବାଇ ॥


ଅଣସାହିତ୍ୟିରୁ ସାହିତ୍ୟିକ ହେଲି

ମାନପତ୍ର ନେଲି ହାତେଇ

ସାହିତ୍ୟିକ ବୋଲି ବାହାସ୍ଫୋଟ ନେଇ

ମାନପତ୍ର ହେଲି ଦେଖେଇ ॥


କାହାକୁ କହିବା କିଏ ସେ ଶୁଣିବ

ଏହା ତ ଲଜ୍ଜ୍ୟାର କଥା

ସାହିତ୍ୟେ କଳଙ୍କ ଏହି ଗୋଷ୍ଠୀ ସଦା

ଏହା ନୁହଁଇ ଅନ୍ୟଥା ॥


ଏତିକି କାମନା କରୁଛି ଅଧମ

ସାହିତ୍ୟକୁ ଭଲପାଅ

ସମାଜର ହିତ ନିମନ୍ତେ ସାହିତ୍ୟ

ଅହିତ ଦୂରେଇ ଦିଅ ।।


Rate this content
Log in