Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pramit Mohapatra

Comedy

3  

Pramit Mohapatra

Comedy

ହାଏରେ ମୋ’ ପାୱାର ଚଷମା

ହାଏରେ ମୋ’ ପାୱାର ଚଷମା

1 min
6.6K


ଦୋକାନ ଯେବେ ମୋ ରହଇ ଖାଲି,

ଚଷମା ଭିତରୁ ଆଖିକୁ ମେଲି,

ନଜର ଦିଏ ମୁଁ ବହୁତ ଦୂରେ,

ଯିଏ ଯାଉଥାଏ ରାସ୍ତା ଉପରେ ।

‘ଅଧିକ ପ୍ରସଙ୍ଗ’ ଏଇ ମୋ ମନ,

ଝିଅଙ୍କୁ ଦେଖିଲେ ହୁଏ ପ୍ରସନ୍ନ,

ନୂଆ ଝିଅଟିକୁ ଯେବେ ଦେଖଇ,

ମନ ରେଳଗାଡ଼ି ପରି ଛୁଟଇ ।

ନୀଳ ରଙ୍ଗ ଶାଢ଼ୀ, ନାଲି ସେ ଓଠ,

ମୋବାଇଲି ଧରି ଚାଲୁଛି ବାଟ,

ହସରୁ ଲାଗୁଛି ‘ଜୁହୀ ଚୱଲା’

ପକ୍କା କରୁଛି ମୁଁ ତୋ’ର ମାମଲା ।

ନିମିଷ ଭିତରେ ହେଲା ଉଭାନ,

ଏଣେ ତେଣେ ତାକୁ ଖୋଜେ ମୋ’ ମନ,

ସେ ଦିନ ନହେଲା ଆମ ମିଳନ,

ଛକି ବସିଲି ମୁଁ ତା’ ପର ଦିନ ।

ଦୋକାନ ପିଣ୍ଡାରେ ହୋଇ ମୁଁ ଠିଆ,

ସକାଳ ‘ସାତ’ରେ ପିଉଛି ଚାହା,

ଦୂର ବସତିରେ ନୀଳ ସେ ଶାଢ଼ୀ

ଦେଖି ବାହାରିଲି ଅଣ୍ଟା ମୁଁ ଭିଡ଼ି ।

ସକାଳ ପହରୁ ସାରି ଗାଧୁଆ,

ଖରା ଖାଇବାକୁ ହୋଇଛି ଠିଆ,

ଲମ୍ବା ଚୁଟିକୁ ସେ ଅଛି ଶୁଖାଇ,

ଏଣେ ମନ ମୋର ହୋଇଲା ବାଇ ।

ପାୱାର ଚଷମା ଦେଲା ମୋ’ ଧୋକା

କେତେ ମୁଁ ଚଲାକ, ବନିଲି ବୋକା,

ପାଖକୁ ଯାଇ ମୁଁ ଦେଖଇ ଯେବେ,

ହୋସ ମୋ ଉଡିଲା ପବନ ବେଗେ ।

ନୀଳ ଲୁଙ୍ଗି ପିନ୍ଧି ‘ମଧୁସୂଦନ’

ମଇଁଷି ପିଠିରେ ବିରାଜମାନ,

ମଇଁଷି ଲାଞ୍ଜକୁ ଦେଖି ମୋ’ ମନ

ଭାବି ଲମ୍ବା ଚୁଟି ହେଲା ଉଚ୍ଛନ୍ଣ ।

ରସିକ ମନ ମୋ’ ପଡ଼ିଲା ଫିକା,

ଗୋଠ ଜଗୁଆଳ ଦେଲୁରେ ଧୋକା,

ଭାବି ନୀଳ ଶାଢ଼ୀ, ତୋ’ ନୀଳ ଲୁଙ୍ଗି,

ମନ ମୋର ଗଲା ମୂଳରୁ ଭାଙ୍ଗି ।

ମଇଁଷି ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ ଦେଖି ଏ’ ମନ

ଭାବି ଲମ୍ବା ଚୁଟି ହେଲା ଉଚ୍ଛନ୍ଣ ।

କାହିଁକି ଆସେ ରେ ଏ’ ଚାଳିଶିଆ,

ରସିକ ମନ ମୋ’ ଭାରି ରଙ୍ଗିଆ ।


ମୁନ୍ନା ମହାପାତ୍ର,

ଗୁଣପୁର


Rate this content
Log in