Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanta Bhunya

Inspirational

2  

Prasanta Bhunya

Inspirational

ପ୍ରଭୁ

ପ୍ରଭୁ

1 min
6.7K


ତୋ ଗୁଣ୍ଡିଚାକୁ ମୋ ବାହୁଡ଼ା

ମାଉସୀମାକୁ ତୁ, ମୋ ଘର ଫେରା;

କରିବୁ ଯାତ ତୁ ସରିଲା ମୋର

ଚାଲିବ ଉତ୍ସବ ଥରକୁ ଥର;

ଚାରିଦିନ ମୋର ନଦିନ ତୋର

ଫେରିଲି ନକରି ପତ୍ନୀରେ ଛଳ;

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଠାକୁରାଣୀ ଜଗା ଜଗିଛି

ଜଗିଛି ଭକତ ପୃଥ୍ୱୀ ଜଗିଛି ||

-ପ୍ରଭୂ


Rate this content
Log in